دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اطلاعات سپاه استان قم

حوزه / معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه، تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که تعدادی از آنها به صورت شبکه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کردند، توسط سازمان اطلاعات سپاه همدان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان شناسایی و دستگیری شدند.

سرهنگ علی اکبر کریم‌پور معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه، تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که تعدادی از آنها به صورت شبکه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کردند، توسط سازمان اطلاعات سپاه همدان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به حضور به موقع مردم بصیر دارالمومنین همدان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گران، خاطر نشان کرد: پروژه میدانی فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن، با حضور حماسی مردم بصیر، آگاه و انقلابی، بار دیگر با شکست مواجه شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: مردم ولایی و انقلابی همدان با حضور در اجتماعات مردمی و حمایت از نظام در مقابل دشمنان خارجی و داخلی با قدرت ایستادند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش و امنیت در کشور، تصریح کرد: با توجه به شکست دشمن در پروژه میدانی و در کف خیابان، تعدادی از عناصر فریب خورده دشمن، به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی‌های شبانه روی آورده‌اند، تا امنیت روانی مردم را مخدوش کنند و لذا در این راستا، سازمان اطلاعات سپاه با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و دستگیر تعدادی از این افراد شد.

سرهنگ کریم‌پور یادآور شد: مردم ولایتمدار استان همدان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک امنیتی، اخبار و گزارشات خود را به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha