دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1048339
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
بروجرد

حوزه/نشست بصیرتی با موضوع نقش بانوان در پیروزی انقلاب ویژه خواهران بسیجی پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت(ع) بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، نشست بصیرتی با موضوع نقش بانوان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد با حضور خواهران پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت(ع) شهرستان برگزار شد.

در این نشست که با هدف بصیرت افزایی بانوان در صیانت از اهداف والای اسلام و انقلاب برگزار شد، نگار گودرزی از خواهران طلبه مدرسه علمیه محدثه (س) بروجرد با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب داشتند، افزود: زنان مبارزر،مسلمان و متعهد در مبارزه با حکومت پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و دوشادوش مردان در مبارزه با حکومت ستمشاهی فعالیت تبلیغی داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز بانوان متعهد و انقلابی باید با تمام توان در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: خواهران مبلغه و بسیجی باید در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه در بین بانوان رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

طلبه مدرسه علمیه محدثه(س) بروجرد در پایان با اشاره به اینکه بانوان مومن ولایی ایران اسلامی تا پای جان حافظ دستاوردهای دینی و انقلابی هستند، گفت: بانوان با پاسداری از عفاف و حجاب که از آموزه های تأکیدی دین مبین اسلام و انقلاب است،حراست و صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha