شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

حوزه/ سازمان بسیج طلاب همدان در بیانیه خود ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز گفت: این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی زمینه را برای توطئه دشمنان فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سازمان بسیج طلاب همدان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و شهادت تعدادی از زائران حرم شاهچراغ(ع)، از نهادهای امنیتی و قوه قضاییه به جد خواهان برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایات و آشوبگرانی که زمینه این جنایات را با اغتشاش و ناامنی فراهم می‌کنند، می‌باشد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ۚ ذَٰلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا ۖ وَلَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ
مائده ۳۳

دراین آتش هرآنکس هیزمی ریخت
شریک خون شیراز است امروز

حادثه تروریستی در حرم احمدبن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد، ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران بود و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی افزود.

به صحنه آمدن عریان جریان ورشکسته تکفیری و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم، بی دفاع و متدین، عقبه ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر را برای همگان آشکار و عیان ساخت و همه فهمیدند ضربه سخت و انهدام مقر تروریست‌ها در غرب و رزمایش به وقت و شجاعانه سبزپوشان حریم ولایت در شمال غرب، دشمن را چنان سردرگم کرده که این چنین ناشیانه وارد معرکه شده است.

این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در هفته‌های گذشته با ایجاد ناآرامی زمینه را برای توطئه دشمنان فراهم کردند.

هرچند تجربه نشان داده ملت شریف ایران اسلامی با این گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه از پای نخواهند نشست و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب نشینی نخواهند کرد.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و همچنین شهادت پاسدار مدافع وطن شهید علی نظری از شهرستان ملایر، عرض تسلیت محضر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله) داشته و از نهادهای امنیتی و قوه قضاییه به جد خواهان برخورد قاطع با آمران و عاملان این جنایات و آشوبگرانی که زمینه این جنایات را با اغتشاش و ناامنی فراهم می‌کنند، می‌باشد.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha