یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

حوزه / بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی شاهچراغ، پرهیز از مماشات و مسامحه در برخورد با حرمت شکنان را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی شاهچراغ، پرهیز از مماشات و مسامحه در برخورد با حرمت شکنان را خواستار شدند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالْفِتْنَةُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّیٰ یَرُدُّوکُمْ عَنْ دِینِکُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا» بقره/۲۱۷

بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی توسط جریان جنایت پیشه و پلید تکفیری که ولد شوم آمریکا و صهیونیسم بین الملل است، در اقدامی کور و ناجوانمردانه اقدام به ترور تعدادی از هموطنان مظلوم و داغدار کردن جامعه ایرانی نموده و با شهادت زنان و کودکان و زائران بی‌پناه، لکه ننگین دیگری بر پرونده سیاه خود در جنایت علیه ملت شهید پرور ایران اسلامی افزودند. حمله وحشیانه گروه‌ تروریستی داعش به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه اسلام) سومین حرم اهل بیت، نشان‌دهنده خوی وحشی گری این جریان تکفیری وحامیان آنهاست.

با نهایت تأسف سکوت معنادار دولت‌های مدعی مبارزه با تروریسم و رسانه‌های مدعی حقوق بشر و چهره‌های مشهور و سلبریتی‌های آتش بیار معرکه فتنه، بر ظلم این حادثه و مظلومیت شهدا و مجروحین، افزوده است.

متاسفانه طی چهل روز گذشته تلاش دشمنان قسم خورده ایران عزیز در ایجاد ناامنی در کشور که با هدایت عوامل استکبار جهانی در داخل و تبلیغات جریان رسانه‌ای غربی، عبری، عربی، صورت گرفته در این رویداد تلخ و جانگداز موثر بوده که این شرایط به تکفیری‌ها این جسارت و فرصت را داده که از این فضای مغشوش استفاده کرده و شکست‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت را جبران کند.

اساتید بسیجی حوزه علمیه همدان ضمن محکوم کردن جنایات جریان تکفیری در حمله به زائران حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام و نیز محکومیت هر نوع اغتشاش آفرینی و آشوبگری و قدردانی از زحمات مجاهدانه نیروهای نظامی و امنیتی، از قوه قضاییه به جد خواهان برخورد جدی قاطع و انقلابی با همه عوامل جنایتکار می‌باشد. پس از این جنایت دهشتناک و گذشت چهل روز از آغاز آشوب‌های جنایتکارانه، پرهیز از مماشات و مسامحه در برخورد با حرمت شکنان و توهین کنندگان به مقدسات در فضای مجازی و حقیقی و برخورد قاطع و انقلابی با مفسدان و آشوبگران را مطابق آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده خواهانیم.

در پایان، مصیبت جانسوز شهادت شهدای مظلوم را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تسلیت عرض می‌نماییم.

بسیج اساتید حوزه علمیه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha