شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام

حوزه/ حوزه علمیه همدان در بیانیه ای با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، یکی از ریشه‌های اینگونه حوادث تلخ را در هجمه به نیروهای نظامی و انتظامی و نهادهای خدوم امنیتی کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه همدان در بیانیه خود با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، یکی از ریشه‌های اینگونه حوادث تلخ را در هجمه به نیروهای نظامی و انتظامی و نهادهای خدوم امنیتی کشور عنوان کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ و تأسف بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی(ع) که علاوه بر هتک حرمت سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بی‌گناه گردید، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد شوم میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید.

مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی می‌دانند و برخی چهره‌های خاص اعم از سیاسی، هنری و حتی مذهبی هم باید بدانند که یکی از ریشه‌های اینگونه حوادث تلخ را باید در هجمه به نیروهای نظامی و انتظامی و نهادهای خدوم امنیتی کشور جست‌وجو کرد و دشمنان قسم خورده این ملت قهرمان همیشه مترصد سوء استفاده و رسیدن به نیات پلیدشان از کوچکترین فرصت‌هایی هستند که در اثر غفلت‌ها و مواضع نابجا و در نتیجه تنش‌های پدید آمده در کشور به دست می‌آورند.

حوزه علمیه همدان ضمن عرض تسلیت به محضر امام عصر ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه بازماندگان و خانواده محترم شهدا، سلامتی کامل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت نموده و پیگیری امنیتی و قضایی عوامل و طراحان این حادثه تروریستی و غیر انسانی را از دستگاه‌های مسئول به طور جد خواستار است.

بدخواهان و مستکبرانِ آمر و مزدورانِ ضعیفِ عاملِ این جنایت بدانند که تجربه‌های مکرر تاریخی، گواه عزت طلبی و انسجام روز افزون ملت ایران در مقابله با طراحان اصلی حوادثی از این دست بوده و دوران عزتمند پس از پیروزی انقلاب ره آورد همین انسجام و عزت طلبی برخاسته از مکتب عاشورا است.

حوزه علمیه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha