چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بهزادی

حوزه / حجت الاسلام بهزادی ضمن محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و تسلیت به خانواده شهدا، تصریح کرد: آنهایی که آب به آسیاب اغتشاشات می ریزند در خون شهدای شیراز شریک هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمز، حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه با بیان اینکه باید چهره های ماندگار را بر اساس مبانی و ارزش های اسلامی و ایرانی پرورش دهیم، اظهار داشت : در روزهای که با اغتشاشات روبرو هستیم افراد سلبریتی و چهره هایی که با سرمایه گذاری انقلاب رشد کرده اند، نقش براندازی نظام اسلامی را بازی می کنند .

وی با استناد به آیه ۱۱ سوره رعد در خصوص سرنوشت هر قومی با اعمال و رفتار خودشان مقدرات آنها تغییر خواهد کرد، افزود: بزرگترین نعمت زمان حاضر نعمت انقلاب اسلامی است .

خطیب جمعه هرمز ضمن تبریک ۱۳ آبان روز دانش آموز و آغاز هفته بسیج دانش آموزی گفت ها: دانش آموزان در تمام عرصه از علمی گرفته تا جهاد و شهادت و ایثار و از خودگذشتگی همراه انقلاب بوده اند و استوار ایستاده اند .

بهزادی با محکومیت حادثه تروریستی شیراز، خواستار برخورد با عاملان این جنایت شد و ادامه داد: در اقدام کور تروریستی که در حرم شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد و دل هر ایرانی و انسان حق مدار را به اندوه وا می دارد دانش آموزان نیز جزء شهداء بودند. آنهایی که آب به آسیاب اغتشاشات می ریزند نیز در خون پاک شهدای شیراز شریک هستند

وی بیان کرد: از آموزش و پرورش جزیره هرمز تقاضای داریم، شهیدان دانش آموز منطقه را به دانش آموزان معرفی کند. افتخار آن را داریم که اولین شهید دانش آموزن استان هرمزگان در جزیره هرمز است.

بهزادی ادامه داد: شهید فهمیده در سن نوجوانی درس ایثار، شجاعت و آزادگی و بصیرت و ولایت مداری را به همه آموخت.

وی در پایان بر مجازات سخت اغتشاشگران و عاملان حادثه تروریستی شیراز تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha