چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
1

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی و شهید سید فرید معصومی جمعه همزمان با تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در تهران و از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، با تسلیت شهادت هموطنان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ، مقام معظم رهبری ، خانواده شهدای این حادثه و ملت شریف ایران اظهار کرد: اگر چه خون مطهر شهدای مظلوم حرم شاهچراغ (ع) قلوب هموطنان ما جریحه دار کرد ، اما بار دیگر ماهیت پلید مستکبران و عمال آنان را به نمایش گذاشت.

وی افزود: ادامه سلسله جنایات فتنه گران این جنایت وحشیانه قلوب همگان را جریحه دار کرد که به منظور محکومیت این جنایت ددمنشانه ، تظاهرات اعلام انزجار حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز جمعه پس از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در تهران این تظاهرات ، پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی گفت: از عموم مردم عزیز به ویژه مردم تهران دعوت می شود تا با حضور دشمن شکن خود در تظاهرات محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ، با خانواده شهدای این حادثه ابراز همدردی کرده و تنفر خود را از مستکبران عالم به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا با فداکاری مثال زدنی خود در دفاع از ایران اسلامی ، زنان و دختران این سرزمین و در راستای اتحاد و انسجام در مقابل تبهکاران و تجزیه طلبان ایستاده و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: امروزه دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از کانون‌ها و مراکز دینی و بی اعتمادی آنها نسبت به دلسوزان نظام هستند ؛ دشمنان بدانند جوانان و نوجوانان این سرزمین بیدارند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: امروز جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران و در حاشیه تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ؛ تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار امیر کمندی که در جریان اغتشاشات غرب تهران به شهادت رسیده و شهید سید فرید معصومی از شهدای حادثه تروریستی شیراز که به شهادت رسیده انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: مردم بصیر و انقلابی تهران با حضور در این مراسم معنوی ، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد و در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) حاج سعید حدادیان و کربلایی محمدحسین حدادیان مدیحه سرایی و رجز خوانی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که: در پی حمله برخی از اغتشاشگران به مدافعان امنیت ، سرگرد پاسدار امیر کمندی در حین اجرای ماموریت برای ایجاد امنیت و ایستادگی در مقابل اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است که سید فرید معصومی دارای مدرک دکترای مکانیک که برای پیگیری پروژه‌های صنعت برق به شیراز سفر کرده بود در هنگام زیارت حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha