چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اغتشاش

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن تمام امکانات خود به ویژه رسانه را به میدان آورد و از رسانه به عنوان سلاح اصلی در مدیریت اغتشاشات استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی امروز در نشستی با جمعی از دانشجویان کردستان که با موضوع بررسی و تحلیل وقایع اخیر برگزار شد، اظهار داشت: در هفته های پیش شاهد تحرکات بی سابقه ای توسط دشمنان نظام و ملت بودیم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: این تحرکات توسط ضدانقلاب و عوامل فریب خورده داخلی و خارجی صورت گرفت، به گونه ای که به عینه دیده می شد که برای چنین روزهایی، دشمنان و براندازان ماهها در اتاق های فکر خود برنامه ریزی کرده بودند.

وی ادامه داد: دشمن تمام امکانات خود به ویژه رسانه را به میدان آورد؛ از رسانه به عنوان سلاح اصلی در مدیریت اغتشاشات استفاده کرد و از سوی دیگر مزدوران آموزش دیده خود را به کف خیابان ها آورد به امید اینکه کشور را به آشوب بکشد.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: «ایجاد جنگ روانی» و پروژه «کشته سازی» دو برنامه مهم دشمن در اغتشاشات بود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن دنبال به راه انداختن تقابل مذهبی و قومیتی در کشور بود و به صورت برنامه ریزی شده استان های خاصی از ایران را برای اغتشاشات زیر نظر گرفته بود.

وی تصریح کرد: ابتدا از کردستان شروع کرد و سپس آشوب های خیابانی به سیستان رسید و به تدریج در حال نفوذ به دیگر استان ها بود که بصیرت ملت ایران جلوی آن را گرفت و اجازه نداد که ایران به سرنوشت سوریه و عراق دچار شود.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: در میان کسانی که به کف خیابان ها آمده بودند شاهد حضور نسل دهه هشتادی بودیم؛ این نسل تحت تاثیر تبلیغ روانی دشمن قرار گرفت، البته شاهد حضور لیدرهای آموزش دیده دشمن هم بودیم که مدیریت اغتشاشات را برعهده داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha