پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کم کاری در جهاد تبیین سبب تحریف دستاوردهای انقلاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به محکومیت حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) شاهچراغ، اظهار داشت: خون بی‌گناه و مظلوم شهدای این حادثه تروریستی دامن استکبار و داعش را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاشگران در ایجاد بی‌نظمی و بر هم زدن نظم و امنیت در جامعه، یادآور شد: آشوبگران صدای مطالبه‌گری مردم نیستند و باید با هتاکان به مقدسات دینی و قرآن برخورد جدی شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تا چه زمانی باید خون جوانان بی‌گناه ریخته و شاهد هتک حرمت به قرآن و مقدسات دینی باشیم، خاطر نشان کرد: باید برای جلوگیری از آشوب و خسارات مالی و جانی برنامه‌ای لحاظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دشمنان خائن به نظام و انقلاب هر کدام به هر اندازه‌ای که در اغتشاشات و آشوب‌ها دخالت داشته‌اند، باید مجازات شوند، گفت: همه باید تبدیل به ید واحدی شویم تا بر دشمنان اسلام و انقلاب غلبه کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید جوانان را در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه و بصیر کنیم، گفت: باید دستاوردهای انقلاب و نظام را به جوانان معرفی کنیم، چرا که کم کاری در جهاد تبیین موجب تحریف دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه باید با منطق، صبر و حوصله جوانان را در مقابل هجمه‌های دشمنان آگاه کنیم، افزود: مثلا دختری در خیابان با پلیس درگیر می‌شود و به پلیس حمله می‌کند، بعدها مشخص می‌شود که برای گرفتن اقامت خارج از کشور این حرکت را انجام داده و از روی احساسات و فریب وارد این جریانات شده و نیاز است در این رابطه جوانان آگاه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و اهل قلم باید در مقابل هجمه‌های دشمنان روشنگری و بصیرت افزایی کنند، خاطر نشان کرد: باید اهل قلم و فعالان دین و فرهنگ بگویند که در سال ۶۰ منافقین از فضای دانشگاه سوء استفاده کرده و اتاق‌ها را مملو از اسلحه کرده و موجب شهادت مردان، زنان و کودکان شدند.

وی در پایان با گرامیداشت روز دانش آموز و ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام خمینی(ره)، گفت: نوجوانان و جوانان مومن، ولایی و انقلابی ایران اسلامی اجازه دخالت در سرنوشت کشور را به بیگانگان و مزدوران نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha