جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
راهپیمایی مردم یزد در 6آبان 1401

حوزه/ مردم انقلابی و ولایتمدار دیار دارالعباده در سراسر استان یزد شعار«مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، مرگ بر انگلیس»، «زن، عفت افتخار» و شعارهایی علیه رسانه های لندن نشین سردادند و انزجار خود از جنایت داعش در حرم شاهچراغ و اقدامات آشوبگران داخلی علیه امنیت ملی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، امروز مردم شهر یزد همگام با دیگر نقاط استان و کشور پس از برپایی نماز دشمن شکن جمعه مسیر میعادگاه نماز جمعه تا میدان امیرچقماق یزد را با مست های گره کرده و شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر منافق» پیمودند.

در این راهپیمایی که جمع کثیری از زنان و مردان، روحانیون، دهه هشتادی ها و نودی ها نیز حضور یافته بودند، شرکت کنندگان با حمل پرچم جمهوری اسلامی و برافراشتن پلاکاردهایی حمایت خود را از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا و سردادن شعار های « رهبر ما عشق ماست خامنه‌ای مقتداست»، « ما عاشق اسلامیم پشت رهبر ایستادیم» و« ماهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» به نمایش گذاشتند.

زنان یزدی با حضور خود در این راهپیمایی همگام با دیگر اقشار جامعه و به همراه اعضای خانواده خود شعار«چادر ما زندگی است، پرچم آزادگیست»، « زن، عفت، افتخار»، « پرچم ایران، عشق ماست این خط قرمز ماست»، « آشوب و خشم و نفرت خیانت است به ملت»و « ما عاشق اسلامیم پشت رهبر ایستادیم» سردادند.

مردم دیار دارالعباده، انزجار خود را از اقدام تروریست داعشی در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز نشان دادند و تأکید کردند: جنایتی که درحرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام رخ داد؛ قطعه ای از نقشه شوم مستکبران علیه ملت بزرگ ایران و مکمل اغتشاشات و آشوب های اخیر است .

مردم یزد از دستگاه قضائی و مسئولان حافظ نظم وامنیت خواستند بدون کمترین ملاحظه، با قاطعیت با عوامل اصلی فتنه اخیر و شکاف آفرینان در حریم وحدت ملی برخورد قانونی نمایند.

راهپیمایان امروز شهر یزد در پایان راهپیمایی با قرائت قطعنامه سراسری تأکید کردند: جنایت به شهادت رساندن جمعی از فرزندان این مرز و بوم حجت را بر همه تمام کرده و راه هرگونه عذرو بهانه ای را بسته واز خواص جامعه می خواهیم با اهتمام به جهاد تبیین با تمام وجود به روشنگری پرداخته وتوطئه های تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند و با صدای رسا اعلام می کنیم در ایامی که باورها و مقدسات ملعبه دست بیگانه پرستان می شود؛ سکوت هرمسلمان خیانت است به قرآن و نزد خدای بزرگ نابخشودنی است.

مردم همیشه در صحنه یزد همچنین حمایت خود را از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی با سردادن شعار های «برادر بسیجی خدا نگهدار تو بمیرد بمیرد دشمن خونخوار تو» و «پلیس حزب الهی خدا نگهدار تو بمیرد بمیرد دشمن خونخوار تو» اعلام کردند.

انزجار مردم یزد از جنایت تروریستی شیراز  و اقدامات آشوبگران

انزجار مردم یزد از جنایت تروریستی شیراز  و اقدامات آشوبگران

انزجار مردم یزد از جنایت تروریستی شیراز  و اقدامات آشوبگران

انزجار مردم یزد از جنایت تروریستی شیراز  و اقدامات آشوبگران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha