چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: روز به روز ابعاد مختلفی از جنگ ترکیبی دشمن در فتنه اخیر بر همگان هویدا می شود.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که در فتنه اخیر شاهد جنگ ترکیبی و پیچیده نظام سلطه علیه نظام و انقلاب اسلامی هستیم، ابراز داشت: هر چه از زمان آغاز این فتنه که با رمز مهسا امینی شروع شده می گذرد، ابعاد دیگری از این تهاجم ترکیبی بر همگان روشن می شود که از آن جمله جنگ شناختی و ادراکی در قبال مردم و نسل جوان ماست.

وی افزود: باید توجه داشت که این تهاجم در واقع از یک عملیات رسانه‌ای پرحجم امپراتوری دروغ آغاز شد و به دیگر لایه‌های دیگر آن آشکار گردید.

وی همچنین گفت: در جنگ ترکیبی اخیر شاهد موارد متعددی چون تهاجم رسانه‌ای، حمایت از شورش و اغتشاش، عملیات تروریستی و خرابکاری، تشدید تحریم و جنگ اقتصادی و نیز حملات سایبری هستیم که همه این عوامل با هم مورد نظر است.

شکرزاده بیان داشت: دشمنان ما به تجربه دریافته اند که نظام اسلامی ایران با شعله‌ورشدن چند سطل زباله در خیابان و هیاهو و اغتشاش از بین نمی رود اما آن ها امید دارند به هر نحوی که شده ضربه ای به این نظام وارد کنند تا بلکه به زعم خود به تدریج در آینده آن را از پا بیندازند.

وی با اشاره به مدارای نظام با اغتشاشگران و اوباش بر اساس مصلحت ها و به منظور خنثی کردن راهبرد رسانه ای و جنگ روانی دشمن گفت: هدف نظام این است که گمراهان و کسانی که مورد سوء استفاده جریان نفاق و عمله نظام سلطه قرار گرفته اند آگاه شده و خط خود را از منافقین و مزدوران خارجی جدا کنند که به تدریج همین اتفاق نیز در حال رخ دادن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha