جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خوزستان، در بیانیه‌ای به شهادت رساندن حجت الاسلام و المسلمین شهرکی، توسط تروریست های تکفیری را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی بلادیان، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در بیانیه به شهادت رساندن حجت الاسلام شهرکی توسط تروریست‌های تکفیری را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

«مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا».

اسلام ناب محمدی با به یادگار گذاشتن دو گوهر ارزشمند از سوی پیامبر رحمت _قرآن و أهل بیت علیهم السلام_ و با هدایت شجاعانه و مدبرانه امامین انقلاب نه فقط در جغرافیای ایران عزیز بلکه در سراسر عالم و بالخصوص در منطقه غرب آسیا، عقل بسیاری از انسان‌های به دور از تعصبات دنیایی را اقناع و قلوب میلیون‌ها جوان حقیقت‌جو را شیفته و عاشق کسب رضایت الهی و لقاء دوست نموده است.

استکبار جنایتکار و همه تکفیری‌ها و تروریست‌ها بدانند که چیدن یک و یا چند گل از گلستان‌های تربیت یافته فرهنگ مقاومت هرچند برای باغبان و سایر هم‌مسلکان داغی بس عظیم و سنگین است لکن نه تنها باعث پژمردگی و ترس یاران نمی‌شود بلکه انتشار عطر روح‌بخش ذکر آنها در هر فضایی، گلزار و بوستانی را آباد می‌نماید.

خبر شهادت روحانی وارسته حجت‌الاسلام والمسلمین شهرکی تقریبا هفت روز پس از جنایت شاهچراغ، داغ عظیمی بود که قلوب همه مردم ولایت مدار را آزرد.

ضمن تسلیت این جنایت به صاحب خود حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه و امام خامنه‌ای دامت برکاته و خانواده محترم و دوستان و همشهریان ایشان، اعلام می‌داریم که در راستای حفظ و اعتلای قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام و آرمان‌های انقلاب و شهیدان و برای حفظ امنیت و آرامش معنوی و روحی جامعه و مردم، در هر کجا و در هر شکل و جایگاهی که ضرورت باشد تا آخر ایستاده و آماده حضور و خدمت هستیم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha