چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید موسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به ترور حجت الاسلام سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان، گفت: ترور حجت الاسلام شهرکی پرده از بسیاری حقایق برداشت و نشان داد که دشمن علیه این نظام برنامه‌های شیطانی بسیار در دستور کار خود دارد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار امروز در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: امروز خروش ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه برای دشمنان پیام‌های بسیاری به دنبال داشت.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ملت ایران امروز نشان دادند که صف آنان از اغتشاشگران جداست و هیچ گونه آشوبی در این مملکت که شهدای زیادی برای استمرار آن تقدیم شده است را نمی‌پذیرند.

وی با اشاره به اینکه باید خاطیان و بانیان اغتشاشات اخیر در کشور سریعا محاکمه شوند، بیان داشت: کسی که به وضع موجود انتقاد دارد قانون اساسی برای وی حدود را مشخص کرده و به راحتی می‌تواند با رعایت موازین قانونی مطالبات خود را بیان کند، ولی آیا می‌توان اغتشاش، آتش زدن اموال عمومی و دولتی، حمله به پلیس و نیروهای حافظ امنیت را مطالبه گری معنا کرد؟!

این استاد حوزه علمیه کردستان در ادامه با اشاره به ترور حجت الاسلام سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان، گفت: ترور حجت الاسلام شهرکی پرده از بسیاری حقایق برداشت و نشان داد که دشمن علیه این نظام برنامه‌های شیطانی بسیاری در دستور کار خود دارد.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند با انجام ترور شخصیت‌ها و علمای دینی کشور به نوعی جنگ مذهبی بین برادران دینی در کشور به راه بیندازد، لذا همه باید هوشیار باشیم که اسیر احساسات نشویم زیرا دشمن این بار با برنامه‌تر از همیشه علیه این ملت دست به کار شده است.

حجت الاسلام محمودی گفت: بی گمان در آینده از این دست اقدامات وحشیانه و غیرانسانی توسط معاندان و براندازان روی خواهد داد، بنابراین شایسته است که ملت در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند و از آغاز تقابل‌های مذهبی که خواسته و میل باطنی دشمنان است به شدت پرهیز کنند، زیرا تا زمانی که مذاهب اسلامی با هم متحد باشند هیچ کسی نمی‌تواند به درخت تنومند انقلاب اسلامی آسیبی برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha