چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
دوره های قرآنی موسسه باغ رضوان

حجت الاسلام باوقار گفت: دشمنان با نظام مقتدر و قوی مشکل دارند و ما برای رسیدن به این قدرت و اقتدار هزینه های کلانی پرداخته و شهدای زیادی تقدیم کردیم و همه باید حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار امروز در مراسم اختتامیه اولین دوره مربیگری قرآن کریم موسسه فرهنگی قرآن و عترت باغ رضوان مشگین شهر که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) اظهار داشت: شهید محمد حسین فهمیده در حقیقت یک فعال مسجدی ، مکبر و موذن و خادم قرآن بود و هم در تحصیل ممتاز سرآمد بود.

وی افزود: قرآن کتاب رستگاری در دنیا و آخرت است که انس با آن طهارت، پاکی، اخلاص، معنویت، خشوع و خضوع، آرامش قلبی و معرفت را برای انسان به ارمغان خواهد آورد و در رشد و رسیدن انسان به کمال نقش بسزایی دارد.

امام جمعه مشگین شهر با تأکید بر لزوم اجرایی کردن منویات قرآن در زندگی گفت: باید جلسات منسجم قرآنی در جهت تربیت انسان های سالم که حافظ مکتب اهل بیت باشند، برگزار شود و حافظین قرآن کریم مرزداران قرآن و عترت هستند.

وی در ادامه به توطئه های اخیر استکبار و امپراطور رسانه ای دشمن اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در این توطئه ارزش های انقلاب اسلامی، نظام، حجاب، نوجوانان و جوانان را هدف قرار گرفته بودند و لذا مربیانی قرآنی ومسئولان وظایف خطیری در تبیین و روشنگری آشوب ها دارند.

حجت الاسلام باوقار اضافه کرد: دشمنان با نظام مقتدر و قوی مشکل دارند و ما برای رسیدن به این قدرت و اقتدار هزینه های کلانی پرداخته و شهدای زیادی تقدیم کردیم و همه باید حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

محمد جعفری، رئیس اداره ارشاد اسلامی مشگین شهر نیز با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه های قرآنی گفت: مربیان قرآنی در حقیقت به عنوان سفیران فرهنگی و قرآنی می توانند در ترویج معارف اسلامی تربیت انسانها نقش شایانی به جامعه و نظام انقلاب اسلامی ایفا کنند .

در ادامه این جلسه مهدی طاهری معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش های موسسه فرهنگی قرآن وعترت باغ رضوان گفت: یکی از برکات موسسه قرآنی باغ رضوان، حضور مربیان قرآنی دوره های آن در ۷۰ روستای مشگین شهر و راه اندازی جلسات قرآنی است و اداره کل ارشاد استان آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آتی اعلام می کند.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha