دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: حداقل نیمی از جامعه انسانی را بانوان تشکیل می‌دهند و در همین راستا، رسالت و وظیفه ما بسیار سنگین است و باید برنامه ریزی کرد و طبق آن پیش رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان اظهار داشت: خسارتی که انسان در سایه عُجب متوجه او می‌شود، در دیگر گناه‌ها پیدا نمی‌شود.

وی با قدرانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه علمیه خواهران خوزستان، یادآور شد: حداقل نیمی از جامعه انسانی را بانوان تشکیل می‌دهند و در همین راستا، رسالت و وظیفه ما بسیار سنگین است و باید برنامه ریزی کرد و طبق آن پیش رفت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وضعیت امروزه کشور، ادامه داد: به حول و قوه الهی بنا به گفته رهبرمعظم انقلاب، ایران اسلامی کشوری نیست که با این آتش بازی‌ها از مسیر خود منحرف شود، این روزها هم به پایان می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت توجه به آموزش و پرورش، عنوان کرد: امروز لازم است تا در سه سطح دانش آموزان، معلم و خانواده‌ها کار ویژه انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطر نشان کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران در زمینه آموزش و پرورش نقش بسزایی دارند.

بانوان در امر هدایت جامعه در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را می‌زنند

همچنین حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی استاد حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به تفاوت‌های حوزه علمیه قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در سطح اهواز قبل از پیروزی انقلاب، انگشت شمار مدرسه علمیه داشتیم، اما اکنون شاهد تحولی در این زمینه به برکت انقلاب اسلامی چه در حوزه برادران و چه خواهران هستیم.

این استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه بانوان در امر هدایت جامعه در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را می‌زنند، ادامه داد: متأسفانه از این قضیه غافل بوده‌ایم و به این اندازه هزینه نکرده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به طمع دشمن انقلاب اسلامی نسبت به بانوان، عنوان کرد: ظرفیت توسعه حوزه علمیه خواهران در استان خوزستان باید افزایش پیدا کند، دلیل انتخاب بانوان به عنوان جامعه هدف این است که فرزندان نیز از دامن آنها تربیت می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha