چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار شکارچی

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نسبت به ارتش دیگر کشورها ویژگی خاصی دارد و ضمن اینکه به هیچ کشوری وابسته نیست و هر آنچه برای دفاع از کشور نیاز باشد داخل کشور طراحی، تحقیق و تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار ابوالفضل شکارچی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: توانمندی نیروهای مسلح سبب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمن شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه "اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اراده تجاوز دشمن به ما را سلب کرده است" افزود: وقتی اراده تجاوز دشمن سلب می‌شود به‌معنای افزایش قدرت و اقتدار دفاعی است.

وی ویژگی‌ها و توانمندی‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی را برشمرد و خاطرنشان کرد: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نسبت به ارتش دیگر کشورها ویژگی خاصی دارد و ضمن اینکه به هیچ کشوری وابسته نیست و هر آنچه برای دفاع از کشور نیاز باشد داخل کشور طراحی، تحقیق و تولید می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اعلام تأمین تمامی نیازهای نظامی دفاعی در داخل کشور گفت: تمامی نیازهای نیروهای مسلح در بخش‌های دریایی، فضایی، هوایی، زمینی، پدافندی، امنیت هوایی و دیگر حوزه‌ها داخل کشور ساخته می‌شود.

سردار شکارچی با ابراز اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خوداتکا هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این توانمندی، هر آنچه مورد نیاز نیروهای نظامی و انتظامی در همه بخش‌ها باشد به‌برکت خون شهدا، عنایت خداوند متعال، امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، فرمانده‌کل قوا داخل کشور توسط شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و تولید می‌شود.

سخنگوی ستادکل نیروهای مسلح از آمادگی بالای نیروهای مسلح برای انجام مأموریت‌های مختلف خبر داد و یادآور شد: آمادگی نیروهای مسلح به‌صورت مستمر در قالب رزمایش‌های مختلف کنترل، تست و ارزیابی می‌شود.

وی آمادگی نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا را بسیار بالا دانست و تأکید کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به‌خوبی می‌دانند و از توانمندی نیروهای مسلح ایران اسلامی مطلع هستند و یکی از عواملی که جرئت تجاوز را به خودشان نمی‌دهند، توانمندی‌های بسیار بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: این توانمندی تنها در حوزه تجهیزات، امکانات نظامی و کارکنان نیروهای مسلح نیست، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مردم‌پایه هستند و در صورت نیاز و ضرورت بزرگترین ارتش دنیا و یگان‌های دفاعی جهان در ایران شکل می‌گیرد چون مردم در دل نیروهای مسلح ایران قرار دارند که در 8 سال دفاع مقدس مشهود است.

سردار شکارچی یکی از نقاط قوت و منحصر به فرد نیروهای مسلح ایران را توانمندی بالا و مردمی بودن آن دانست و خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر، اعتقاد نیروهای مسلح است و کارکنان این نیرو با اراده و اعتقاد قوی فی سبیل الله خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha