سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ر

حوزه / امام جمعه مشهداردهال، نتیجه غفلت از نسل جوان را ایجاد خسارات جبران‌ناپذیر دانست و گفت: اگر از طریق کتاب و کتابخوانی نتوانیم دانش آموزان را جذب کنیم، دشمن آنها را از ما می‌گیرد و برای آنها از مهد کودک‌ها نقشه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهداردهال کاشان، با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: هر هفته از طریق این تریبون یک کتاب معرفی می‌کنیم و امروز نوبت معرفی کتاب «منظومه سلیمانی» است که به رایگان از طریق ستاد برگزاری نماز جمعه اردهال، به جوانان و نوجوانان تقدیم می‌شود و مسابقه‌ای بزرگ نیز از آن طرح خواهد شد.

امام جمعه مشهداردهال، نتیجه غفلت از نسل جوان را ایجاد خسارات جبران‌ناپذیر دانست و گفت: اگر از طریق کتاب و کتابخوانی نتوانیم دانش آموزان را جذب کنیم، دشمن آنها را از ما می‌گیرد و برای آنها از مهد کودک‌ها نقشه‌ریزی می‌کند.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی در یوم الله ۱۳ آبان نشان دادند که پای کار این نظام مقدس، محکم و استوار ایستاده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، وجود رهبری عالم و پرهیزگار در صدر این نظام الهی را نعمتی والا دانست و خاطرنشان کرد: مردم به‌خوبی قدردان هستند، لکن برخی از مسئولان و خواص باید بیش از پیش گوش به فرمان ایشان باشند تا همچون گذشته نقشه‌های دشمنان داخلی و اربابان خارجی شان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه مشهداردهال، با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: باید با قاطعیت تمام با اغتشاشات و اغتشاش‌گران مقابله کرد و از دستگاه‌های قضایی و امنیتی می‌خواهیم به شدت و سرعت برخورد کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha