دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی در سایه ایمان، منویات مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی روز به روز قدرتمندتر و باعظمت‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران اکنون در همه زمینه‌ها مقتدر شده و حرف برای گفتن دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود جوانان دانشمند و انقلابی به دنبال پیشرفت در همه عرصه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امروز سامانه موشکی ایران اسلامی به حدی قوی و مقتدر شده که تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر برد دارد، گفت: امروز نیویورک و اسرائیل در معرض خطر وجود ایرانی قوی، مقتدر و مستقل هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به نارآمی‌های اخیر و اغتشاشات برخی آشوبگران و معاندان نظام، خاطرنشان کرد: شبکه‌های فارسی زبان بیگانه و معاند با انواع دروغ‌پردازی‌ها سعی دارند، نوجوانان و جوانان ایران را تحریک کرده، تا برخی اغتشاشات و آشوب‌ها را در کشور راه بیندازند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در سایه ایمان، منویات مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی روز به روز قدرتمندتر و باعظمت‌تر خواهد شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه دخالت بیگانگان را در سرنوشت کشور نخواهد داد و مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان وفادار به آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی بر بصیرت افزایی و روشنگری دانش آموزان توسط آموزش و پرورش و مبلغان تأکید کرد و گفت: فعالان دینی و فرهنگی باید نسل جوان جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

وی سالروز آزادسازی سوسنگرد و فرا رسیدن سالروز ارتحال علامه طباطبایی(ره) را گرامی داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha