سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
د

حوزه/ امام جمعه قمصر گفت: اشتباهات مسئولان در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی درخطبه‌های این هفته نمازجمعه قمصر که درمصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: باید مسئولین از این اغتشاشات درس بگیرند که اشتباهاتشان کجا بوده است.

حجت الاسلام کتابچی، عدم اطلاع رسانی به موقع را مهمترین اشتباه مسئولان دانست و افزود: عده‌ای از مسئولین در انتشار فیلم‌ها و مستندات موجود در فتنه بسیار با تأخیر اقدام کردند و باعث شد میدان بدست دشمن بیفتد، تا هر طوری که بخواهند جریان را تحریف کنند و روایت اول را به گوش مخاطب برساند.

امام جمعه قمصر، اشتباهات مسئولان در برنامه‌ریزی‌های اقتصادی را موجب نارضایتی مردم دانست و گفت: مسئولان با برگزاری نشست به اشتباهاتشان در برنامه‌های اقتصادی و سیستم غلط اداری که موجبات سردرگمی مردم را فراهم کرده‌اند، فکرکنند و متوجه شوند که در کجا کم کاری شده است.

وی بر لزوم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تأکید کرد و اظهار داشت: سیاست گذاری مسئولین باید به شکلی باشد که مسیر تعریف شده اداری، حل کننده مشکل بدست کارمندان باشد و نظام برخورد با کارمندان خاطی و کارمندی که مردم را سر می‌گرداند محکم باشد.

امام جمعه قمصر، به تجربه فضای مجازی رها شده در دوران کرونا اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه در دوران کرونا با مدیریت بسیار غلطی که با تعطیلی مدارس همه چیز به گوشی‌های همراه و فضای مجازی گره خورده بود، مشکلات زیادی از جمله منحرف نمودن ذهن جوانان بوجود آمد.

وی با بیان اینکه دشمن فضای جذابی را طی دو سال کرونا به بهانه تحصیل برای نوجوانان در فضای مجازی فراهم کرد، خاطرنشان کرد: فضایی که دشمنان در فضای مجازی در این مدت برای دانش آموزان فراهم کرده بودند، باعث شد تا هیجانات جوان، نوجوان و حتی بزرگترها گسترش پیدا کند، لذا باید برای جبران این خسارت فکری کرد.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر علی‌رغم برنامه‌ریزی سنگین و هزینه‌های زیاد نتوانستند، موفق شوند، اظهار داشت: گرچه دشمن ضربه‌هایی را به ما وارد کرد، اما نتوانست پیروز این میدان باشد و به هیچکدام از اهداف تجزیه طلبانه خود دست پیدا نکرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سيد IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    باز همين كه وسط هزاران جوالدوزي كه به بقيه ميزنين يه سوزن هم به خود بزنين غنيمته