یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ رهبر نهضت شیعیان بحرین گفت: ملت های مسلمان برای رهایی از دست حاکمان ظالم راهی جز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بعد اجتماعی آن ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله شیخ عیسی قاسم در دیدار رئیس و مسئولین برگزار کننده کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از نیازهای ملت‌های مسلمان برشمرد و با اشاره به اهمیت این واجب الهی تاکید کرد: ملت های مسلمان برای رهایی از دست حاکمان ظالم راهی جز احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بعد اجتماعی آن ندارند.

رهبر نهضت شیعیان بحرین همچنین شعر و هنر را دریچه‌ای موثر در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست.

حجت الاسلام مختاری رئیس کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از روند برگزاری این کنگره در شهرستان ساوجبلاغ هدف اصلی برگزاری این کنگره را ایجاد پیوند بین آحاد جامعه و فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست.

امام جمعه هشتگرد با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مکتب و سیره معصومین یکی از راه‌های مهم ترویج این واجب الهی را استفاده از روش‌های نوین و کارآمد برشمرد.
در این دیدار همچنین حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به بخش جبهه مقاومت این کنگره از استقبال شاعران و نویسندگان غیر ایرانی از فراخوان این کنگره خبر داد و از دو ملت ایران و بحرین در سنگر مقاومت اسلامی به عنوان دو برادر و همسنگر یاد کرد.

وی همچنین از برگزاری اختتامیه دومین دوره بخش داستان این کنگره در ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha