یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی ایذه باحضور مردم ولایتمدار خوزستان، ایذه، عشایر و طوایف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شهرستان ایذه امروز باحضور مردم ولایتمدار خوزستان، ایذه، عشایر و طوایف در شهرستان ایذه برگزار شد.

این مراسم از میدان ولایت شهرستان ایذه به سمت گلزار شهدای برگزار و در پایان نیز ضمن اقامه نماز میت توسط آیت الله موسوی جزایری، عضو مجلس خبرگان رهبری، تعدادی از شهدا در محل تعیین شده تدفین شدند.

در مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

به دنبال فراخوان رسانه‌های ضد انقلاب از ساعت ۱۷:۳۰ عصر چهارشنبه گروهی در میدان شهدا به سمت چهارراه تجمع کرده و سعی در همراه کردن مردم با خود کردند که در این راستا پلیس به موقع در صحنه حضور پیدا می‌کند.

همزمان با حضور مأموران پلیس، چند تروریست سوار بر دو موتور سیکلت با استفاده از اسلحه‌های کلاشینکف به سمت مردم و پلیس تیراندازی کرده و آنها را به رگبار می‌بندند که براساس اطلاعات منتشر شده تاکنون ۷ نفر شهید و ۱۵ نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha