پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر| خروش مردم شیراز در تشییع طلبه شهید مویدی

امروز شیرازی ها در مراسم تشییع پیکر پاک روحانی جهادی و مدافع امنیت شهید حجت الاسلام محمد مویدی چنان رستاخیزی به پا کردند که دشمنان را در حیرت فرو برد و دوستان را امیدوار به آینده درخشان انقلاب.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مراسم تشییع پیکر پاک روحانی جهاد و مدافع امنیت شهید حجت الاسلام محمد مویدی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ با حضور پرشکوه مردم در محل شهادت این شهید در خیابان معالی آباد از پل بصیرت و مقابل مسجد شهید دستغیب شیراز آغاز و تا پارک ملت ادامه یافت.

بیشتر بخوانید:

جنایتی دیگر از اغتشاشگران | شهادت یک طلبه بی دفاع در شیراز + عکس

برخی تشییع کنندگان، کفن پوش با شعار "اتمام حجت شیرازی ها" در مراسم شرکت کرده اند تا به دشمنان و آشوبگران مزدور بگویند تا پای جان و آخرین قطره خون از انقلاب و تمامیت ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر اغتشاشگر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، و ... خواستار  برخورد قاطع با اغتشاشگران شدند.

ببینید:

تصاویر تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد مویدی

پس از تشییع باشکوه و دشمن شکن شهید مظلوم حجت الاسلام محمد مؤیدی در شیراز، پیکر مطهرش به شهرستان بیضا منتقل و در حسینه‌ای در این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

آری! امروز شیرازی ها در مراسم تشییع پیکر پاک روحانی جهادی و مدافع امنیت شهید حجت الاسلام مویدی چنان رستاخیزی به پا کردند که دشمنان را در حیرت فرو برد و دوستان را امیدوار به آینده درخشان انقلاب و ایران اسلامی.

تعطیلی حوزه علمیه شیراز

براساس اعلام مدیر حوزه علمیه استان فارس، حوزه علمیه شیراز هم به مناسبت مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مویدی امروز شنبه ۲۸ آبان تعطیل بود.

فیلم تشییع باشکوه شهید مویدی در شیراز

حدائق: تقاضای مردم برخورد قاطع با آشوبگران است

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) فارس هم در این مراسم با بیان اینکه مثلث شوم اسرائیل، آمریکا و عربستان دست به دست هم داده اند و با تمام امکانات تلاش می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، به حضور گسترده مردم شیراز در این آیین بدرقه شهید مویدی اشاره کرد و تصریح کرد: دوران رجزخوانی‌های باطل سران صهیونیست پایان یافته است و دشمنان باید این حضور ولایتمدارانه و عاشقانه مردم را ببینند.

وی با تاکید بر این که شهادت طلبه بسیجی جهادی شهید مویدی تحول بزرگی نه در شیراز و استان فارس بلکه در سراسر جامعه اسلامی ایجاد کرد، گفت: ما در برابر شهدا مسئول هستیم. باید دیگران را به بصیرت و نگرش صحیح دعوت کنیم؛ نباید آب در آسیاب دشمن بریزیم.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین حدائق مسئولان وظیفه سختی دارند و باید از مردم حمایت کنند و با ظالمین، اغتشاشگران و کسانی که حقوق مردم را ضایع می‌کنند با عدالت و با آنچه خدا می‌گوید برخورد کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض با اغتشاش متفاوت است، گفت: بسیاری از مردم که در خیابان معالی آباد سکونت دارند مراجعه می‌کنند و می‌گویند اغتشاشات باعث احساس ناامنی شده است؛ سر و صدا و لاستیک آتش زدن باعث ناامنی در این منطقه شده است. این در حالی است که اسلام مخالف اقدامات در سلب امنیت و آرامش مردم است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز اظهار کرد: جایی که به بیت‌المال مسلمین آسیب می‌رسد و اسلام و حکومت اسلامی دچار زیان می‌شود جای بخشش نیست و باید برخورد قاطع شود.

درخواست مردم از مسئولان

حجت الاسلام والمسلمین حدائق خطاب به مسئولان اعلام کرد: تقاضای مردم برخورد قاطع با آشوبگران و اغتشاشگران است و مماشات و رأفت اسلامی با آشوبگران تا کی؟

روحانی بسیجی جهادی و مدافع امنیت شهید حجت الاسلام محمد مویدی شامگاه سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ بر اثر برخورد کوکتل مولوتوف به سرش توسط اغتشاشگران در خیابان معالی آباد شیراز به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha