شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جنایات اغتشاشگران

حوزه/ حجت الاسلام محمد مؤیدی از روحانیون فعال جهادی و مدافع حرم با پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمد مؤیدی از روحانیون فعال جهادی و مدافع حرم، ساعتی قبل در مسیر برگشت از مسجد و در راه منزل با پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات به فیض شهادت نائل آمد.

شهید مؤیدی دارای یک فرزند خردسال است.

توضیحات دادستان شیراز

سید مصطفی بحرینی، دادستان مرکز استان فارس هم درباره جزئیات شهادت حجت الاسلام زارع مؤیدی، اعلام کرد: امروز در جریان اغتشاشات یک طلبه بسیجی در شیراز به دلیل پرتاب کوکتل مولوتوف توسط اغتشاشگران و اصابت به ناحیه سر به بیمارستان منتقل شد که علی‌رغم تلاش کادر درمان به شهادت رسید.

وی افزود: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده است.

اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    5 1
    حالا صبر میکردن ما قاتل طلبه های قبلی رو اعدام میکردیم بعدا یکی دیگه شهید میکردن #رئیس قوه قضاییه #مماشات اسلامی #رافت اسلامی ما که جونمون و حاضریم برای اسلام و انقلاب بدیم کسی صدای اعتراض ماها رو نمیشنوه ما نمیدونیم کجا و به کی باید اعتراض کنیم حتی مسوولین حاضر نیستن جواب قانع کننده بدن تا کی مماشات تا کی باید شاهد ریخته شدن خون طلاب و بسیجی و نیروی امنیتی باشیم 😭😭😭
  • حاج رضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    4 1
    مقصر شماره یک= قوه قضائیه/ ممماشات تا کی؟ ترس و وحشت از هوچی گری غربی ها تا کی؟ خون چند تا طلبه بیگناه باید ریخته بشه تا آقای قوه قضائیه ورود جدی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟ متاسفم واقعا/ حرفی نمی ماند که بزنم جز تاسف خوردن از این همه مماشات و مدارا کردن با داعشی های وطنی بدتر از داعش
  • طلبه DE ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    چرا تصویر ماشین در حال آتش منتشر شده است؟!!
    • سوار ماشین زمان CA ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
      1 1
      حاج قاسم گفتند هرگز حال آنکه از دور به آتش می‌نگرد با حال آنکه روی هیزم می‌سوزد یکسان نیست. این معنای همون شعر زیبای محتشم است که :این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست، این چه شمعیست که جان ها همه پروانه اوست. «خبر آمد خبرش سنگین است، ای علمدار حرم؛ سردار رهبرم، خبر آمد؛ خبرش سنگین است، کل ایران همگی غمگین است… گفته بودن که سردار جهان! حاج قاسم؛ در آن ماشین است» تلسکوپ "جیمز وب" چطور رؤیای بشر برای دستیابی به بزرگ‌ترین "ماشین زمان" را محقق کرد؟! بشر با شهید چگونه سفر میکند؟ قاسم سلیمانی چطور رؤیای ما را به بزرگ‌ترین "ماشین زمان" محقق کرد؟ از حاج میثم مطیعی در هیئت دختران، گردهمایی فرزندان حاج قاسم بپرسیم! «اگه تو دست و بالم یه ماشین زمان بود ، جمع ما دخترا هم تو بین کاروان بود، همه سوار ماشین زمان از لابه لای تقویم جهان ، رد می شدیم می رفتم اونور بی کران». از آیت الله بهجت پرسیدند: بابا، این طی الأرض چیه؟ او گفت طی الأرض آسان است ... از من راجع به طیّ السّماء بپرسید! إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ. حالا یکی به این مسلمانان غرب (و غرب زده) بفهماند که به کره ی ماه رفتن غرب، فرشته ازشون نمیسازد! امام خمینی می گوید: «آنها به کره مریخ هم بروند به کهکشانها هم بروند، باز از سعادت و فضائل اخلاقی و تعالی روانی عاجزند، و قادر نیستند مشکلات اجتماعی خود را حل کنند، چون حل مشکلات اجتماعی و بدبختی های آنها محتاج راه حلهای اعتقادی و اخلاقی است و کسب قدرت مادی یا ثروت و تسخیر طبیعت و فضا از عهده حل آن برنمی آید.» ما طلبه هستیم (در کل جهان!) طلبه و طالب علم امام ... امام علی بن ابی طالب! به تو از دور سلام! به سلیمان جهان؛ از طرف مور سلام! فَفَهَّمْنَاهَا سُلَيْمَانَ ۚ وَكُلًّا آتَيْنَا حُكْمًا وَعِلْمًا ۚ وَسَخَّرْنَا مَعَ دَاوُودَ الْجِبَالَ يُسَبِّحْنَ وَالطَّيْرَ ۚ وَكُنَّا فَاعِلِينَ. سلام از دور یا سلام از نزدیک؟ تا کربلا فقط یک سلام! و ‏‏راه قدس از کربلا می گذرد‏! خون حاج قاسم سلیمانی کلید فتح بیت المقدس است! رمز «انتقام سخت» یک رویداد نیست، یک روند است.
  • يَا نَارُ كُونِي بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ! CA ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 1
    کربلا فقط یک سلام! ترجمه سلام به زبان انگلیسی که هلو (Hello) نمی شود! وَالسَّلَامُ عَلَيَّ يَوْمَ وُلِدتُّ وَيَوْمَ أَمُوتُ وَيَوْمَ أُبْعَثُ حَيًّا! ما تولدمان را حاشا میزنیم! «تولدت را اگر حاشا بزنی مردنت هم از بین می‌رود. وقتی که اول، حیات داده است دیگر لازم نیست که دوباره حیات بدهد، اُبعَثُ حیاً، لذا وقتی پرسیدند ما را بعد از مرگ چگونه زنده می‌کنی فرمود: یُحییها الذی انشاها اول مرهٍ یعنی همان اول که آفریدم زنده آفریدم. شما را نیافریدم که بمیرید. شما شعور نداشتید گفتید تولد یافتیم، گفتند پس بمیر (کتاب طوبی محبت)». وَلَا تَقُولُوا۟ لِمَن يُقْتَلُ فِى سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمْوَٰتٌۢ ۚ بَلْ أَحْيَآءٌۭ وَلَـٰكِن لَّا تَشْعُرُونَ. آن شعوری که برای ما مقدر است، صدهزار برابر این شعوری است که الان داریم! خدایا! آن شعوری که به شهید زارع مؤیدی دادی به ما هم بده! قُلْنَا يَا نَارُ كُونِي بَرْدًا وَسَلَامًا عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ! سلام فرمانده! این انقلاب با حذف و فیلتر امکان پذیر نیست! ما پیام رسانهای دشمن را نمی پذیریم! سردار جلالی گفنتد: «پلتفرم‌های خارج‌ پایه علیه امنیت ما کار می‌کنند و دیده‌ایم که از یک طرف تصاویر سردار سلیمانی را حذف می‌کند اما اجازه می‌دهد ویدیو آموزشی ساخت کوکتل مولوتوف در آن فضا انتشار یابد.» آموزش های دشمن ادامه دارند. آموزش های ما هم ادامه دارد! باید بت و گوساله امروز را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم. «وَٱنظُرْ إِلَىٰٓ إِلَـٰهِكَ ٱلَّذِى ظَلْتَ عَلَيْهِ عَاكِفًۭا ۖ لَّنُحَرِّقَنَّهُۥ ثُمَّ لَنَنسِفَنَّهُۥ فِى ٱلْيَمِّ نَسْفًا» قبل از آن که دشمن ما (و دشمن بشریت!) قرآن، مسجد و ما و فرزندانمون را بسوزاند «قَالُوا۟ حَرِّقُوهُ وَٱنصُرُوٓا۟ ءَالِهَتَكُمْ إِن كُنتُمْ فَـٰعِلِينَ ». ما حق انتخاب داریم – حق انتخاب حق یا باطل. پیام رسانهای دشمن هم نا أمن هستند، هم نا پاک و هم استفاده از آنها به بهای خون یک کودک فلسطینی تمام می شود. ارزش که و کدام بیشتر است - کسب و کارها در اینستاگرام یا آرمان و آرشام و اولیا الله؟ آ. میرباقری نماینده مجلس متقین ما گفتند: «امام زمان(عج) مظهر حق و نابودی باطل هستند و با ظهورش جهان تشنه عدالت سیراب خواهد شد.» باید باطل را نابود کرد! آتش زدن سطل آشغال به چه درد میخورد؟ باید باطل دشمن را انداخت تو سطل آشغال!