یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجۃ الاسلام زارع مویدی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز شهادت حجت الاسلام مویدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق طی پیامی شهادت حجت الاسلام شهید محمد مویدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

بسمه تعالی
وَلَئِنْ قُتِلْتُمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَوْ مُتُّمْ لَمَغْفِرَةٌ مِنَ اللَّهِ وَرَحْمَةٌ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ

شهادت طلبه ی بسیجی، جهادگر، شجاع و خدوم حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد مویدی از ائمه ی جماعت مساجد را به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری، جامعه ی روحانیت و حوزه های علمیه خصوصا حوزه علمیه استان فارس و همه ی مردم ایران علی الخصوص مردم عزادارِ شیراز تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

خون ریخته شده با چنگال ظلم و ستم معاندین و معارضین مردم و انقلاب که با محرکان خارجی در فاصله ی بیست روز پس از شهادت عزیزان این شهر و زائرین حرم مطهر شاهچراغ رخ داد، نشان از دندان های تیز کرده ی منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران دارد، ریختن خون انسان های بی گناه در حال زیارت و خون جوانان این مرز بوم در حال خدمت و حفظ امنیت، بار دیگر نیت شوم استکبار و نفاق را آشکار ساخت. خصوصا خون این شهید عزیز از جامعه ی روحانیت که مانند همیشه برای انقلاب و مردم جانفشانی میکند، پرده از چهره ی پلید عده ای گمراه که در پشت مطالبات مردم پنهان شده اند برداشته است.

ضمن تکرار درخواست مردم در واقعه ی تروریستی شاهچراغ(ع) از مسئولین امر برای پایان بخشیدن به مماشات در مقابل عده ای گمراه، درخواست عکس العمل سریع و قاطع داریم.

از درگاه ربوبیت برای شهید عزیزمان طلب اعلی مراتب و درجات عالیه و برای خانواده ی این شهید سرافراز خصوصا حجت الاسلام شیخ قاسم مویدی صبر جزیل مسئلت می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha