یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر| شهید طلبه بسیجی محمد زارع مویدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید آیت الله دستغیب در واکنش به شهادت طلبه شهید مویدی گفت: از زمانی که ایشان وارد حوزه شد به دنبال کسب مدال افتخار شهادت بود که آخر نیز به آرزوی خود رسید.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر مدیر مدرسه علمیه شهید آیت الله دستغیب شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به اینکه شهید محمد مویدی از طلاب مدرسه علمیه شهید دستغیب بود، اظهار داشت: شهید مویدی مصداق آیه «صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ» بودند، همچنین بر حریم حرم انقلاب و شهدا واقعا استوار بود و در واقع هر جایی که احساس می‌کرد انقلاب، ولایت و خون شهدا احتیاج به حمایت دارد، بدون ترس و هراسی از دشمن حضور پیدا می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

جنایتی دیگر از اغتشاشگران | شهادت یک طلبه بی دفاع در شیراز + عکس

مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز عنوان کرد: شهید مویدی در عرصه‌های مختلف، مقابل مخالفین و کسانی که قسم خوردند برای اینکه خون شهدا را حیف کنند، می‌ایستاد و هیچ گونه ترس و واهمه‌ای نداشت و لذا کسی بود که در حمایت از ولایت، انقلاب و دین صداقت داشت.

وی خاطرنشان کرد: طلبه شهید مویدی مدافع حرم نیز بودند و با وجود داشتن پسر کوچک اما با توجه به اینکه از غیرت دینی بسیار بالایی برخوردار بود، باز هم در سوریه حاضر شد.

حجت الاسلام الهی صدر گفت: شهید مویدی پس از اینکه پدرش را از دست داد، شغل پدر که همان کشاورزی بود را ادامه داد و یک تنه در این عرصه فعالیت می‌کرد، اما با این وجود، هیچ‌وقت دست از آرمان‌های مقدس خود بر نداشت.

وی به فعالیت‌های جهادی شهید مویدی اشاره کرد و یادآور شد: شهید محمد زارع مویدی در پلدختر، بم و در هرجایی که حادثه‌ای رخ می‌داد و مردم نیاز به کمک داشتند، حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    السلام علی المجاهد فی سبیل الله الشهید العزیز
  • . IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    مرگ اگر مرد است آید پیش من تا کشم خوش در کنارش تنگ تنگ من از او جانی برم بی‌رنگ و بو او ز من دلقی ستاند رنگ رنگ
  • ختامه مسک IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    شهدای امنیت، کوله باری از مجاهدت و تلاش صالح جمع کرده اند، و با شهادت امضاء مهر می کنند.
  • یا منتقم IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    اللّٰهم و من أراد المؤمنین بسوء فأرده و من کادهم فکده