جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حمله به مدرسه علمیه برادران ایذه

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان در پی حادثه تلخ تروریستی ایذه و حمله آشوبگران به مدرسه علمیه شهرستان ایذه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان در پی حادثه تلخ تروریستی ایذه و حمله آشوبگران به مدرسه علمیه شهرستان ایذه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

متاسفانه باری دیگر معاندان و بدخواهان ملت و نظام جمهوری اسلامی دست به جنایتی بی‌شرمانه زدند و در پی حمله تروریستی مسلحانه تعدادی از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان ایذه را به شهادت رساندند.

آشوبگرانی که شبانه به حوزه علمیه شهرستان ایذه یورش بردند و با استفاده از تیراندازی با سلاح‌های جنگی، جان طلاب بسیجی و جهادگر را به خطر انداختند و همچنین بخشی از حوزه علمیه را به آتش کشیدند، طلاب بسیجی و جهادگرانی که از محرومیت زدایی تا مقابله با کرونا در کنار مردم شریف و شهید پرور ایذه نقش آفرینی کردند.

بی‌شک نقش برخی از سلبریتی‌های بی‌ارزش در ریختن خون این شهیدان واضح و عیان است، لذا از نیروهای امنیتی و قوه قضائیه خواستار پایان مماشات با این قشر وطن فروش و خائن هستیم.

خون بر زمین ریخته طلاب شهید امنیت در حوادث اخیر نشانگر این است که مدافعان حریم دین و ولایت تا پای جان در کنار مردم هستند و به فضل خدا و توفیق الهی، طلاب بسیجی و جهادگر خوزستانی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از حریم ملت و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بیش از پیش ثابت قدم و استوار خواهند ماند.

والعاقبه للمتقین

سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان

آبان ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha