دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه در پیام تسلیت خود آورده است: شهادت محمد زارع مویدی عزیز و روحانی فعال در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم شریف استان فارس را به خانواده محترم، دوستان و آشنایان ایشان و به ویژه مردم شریف و انقلابی و حوزه های علمیه استان فارس تبریک و تسلیت عرض می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ،آیت الله اعرافی در پیامی شهادت حجت الاسلام محمد زارع مویدی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
در نهایت تأسف و تألم خاطر، خبر عروج آسمانی فاضل ارجمند و روحانی مجاهد حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد زارع مویدی(ره) را دریافت نمودم.
آن عالم نیکو خصال با همتی والا رسالت حوزوی و ماموریت الهی خویش را در راستای دفاع از حریم ولایت، مشارکت در فعالیتهای اجتماعی و عام المنفعه و نیز دفاع از امنیت ملی و ارزش های اسلامی به شایسته ترین وجه ایفا نموده و در نهایت نیز جان خود را در این راه تقدیم نمود.
اینجانب، شهادت آن دانشور جهادی را به خانواده، دوستان و آشنایان و به ویژه حوزه علمیه فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند متعال، علو درجات و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، صبر جمیل توام با اجر فراوان و پایدار خواستارم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha