دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار و مردم ولایتمدار شهر سنندج رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در پاسداشت جهادگر شهید؛ غلامرضا بامدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، استاندار و مردم شهر سنندج رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در پاسداشت جهادگر شهید؛ غلامرضا بامدی که ۱۶ آبان ماه جاری به دست اغتشاشگران به شهادت رسید، امروز در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این رزمایش در سخنانی عنوان کرد: جهادگر کسی است که همواره به دنبال خدمت به منت به مردم و جامعه است و در این راه هر سختی و مشکلی را تحمل می کند همانند شهید غلامرضا بامدی.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که به عنوان جهادگر شناخته می شود از سستی و کاهلی به دور است زیرا تنبلی آفت کار جهادی است.

در ادامه رزمایش سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز گفت: هدف اصلی از برگزاری همایش امروز اعزام بیش از ۴۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان کردستان برای خدمت به مردم این خطه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مدت زمان این رزمایش جهادی را یک هفته عنوان کرد و تاکید کرد: خدماتی که این جهادگران به مردم کردستان در این بازه زمانی ارائه می دهند بسیار متنوع است، از جمله این خدمات می توان به خدمات اقتصادی، آموزشی، دامپزشکی، پزشکی، فرهنگی و... اشاره کرد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه در یکسال اخیر بیش از ۱۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: در اجرای این کار بزرگ ۱۲۴ نفر روز بسیجی در میدان عمل و خدمت به مردم بوده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: همه دشمنان این نظام و ملت در مقابل ما صف آرایی کرده اند و به دنبال ضربه زدن به این انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران تنها کاری که در این روزها انجام می دهند جنایت، غارت و هرج و مرج در جامعه است که این کار آنان به نوعی زمینه شادی دشمنان این انقلاب و نظام را فراهم می آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha