شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
رییس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز ایران اسلامی در ۳ جبهه اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی با دشمنان درگیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام علی علمی امروز در نشست هم اندیشی شورای هیأت های مذهبی کردستان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در ۳ جبهه اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی در محاصره دشمنان قرار گرفته است.

رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: به عینه می بینیم که بسیاری از فعالان سینما و به ویژه سلبریتی ها با هماهنگی خاصی علیه این نظام و انقلاب دست به تخریب و سیاه نمایی می کنند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: در فضای مجازی دشمن دست بالا را دارد لذا باید در حوزه تبلیغ تلاش مان را بیشتر کنیم لذا از تشکل های فرهنگی و دینی در کشور می خواهیم که به معنای واقعی و جهادی وارد میدان شوند.

حجت الاسلام علمی گفت: از سوی دیگر دشمن با حربه تحریم به نوعی به دنبال تشدید فشارهای اقتصادی بر مردم و ایجاد نارضایتی عمومی در کشور است لذا این تحریم ها خود همانند یک جنگ بزرگ است.

رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از سوی دشمن به دنبال این است که به افکار عمومی در داخل کشور القا کند که ایران دچار بحران مدیریتی است و هدف از این کار آنان از بین بردن اعتماد بین مردم و مسئولان است.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام برومند رازیانی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در سخنانی با اشاره به وقایع اخیر در کشور، بیان کرد: در اوضاع کنونی کار هیأت های مذهبی با دشواری روبرو شده است و کار در این حیطه نیازمند عزم جهادی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha