یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار آذربایجان غربی

حوزه/ استاندار آذربایجان غربی با حضور در فرماندهی سپاه شهدا از  ایثارگری ها و جانفشانی‌های بسیجیان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور در محل فرماندهی سپاه شهدای استان با سردار شهسواری دیدار و از ایثارگری ها و جانفشانی های بسیجیان قدردانی کرد .

وی اظهار کرد: تجربه محرومیت زدایی و کمک به توسعه مبتنی بر عدالت گویای کارآمدی و اثرگذاری نهاد ارزشمند بسیج در تقویت خدمات رسانی به مردم بوده و امید بر این است که این رهاورد موفق بتواند افق هایی جدید در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بگشاید.

تجلیل استاندار آذربایجان غربی از مجاهدت های بسیجیان

تجلیل استاندار آذربایجان غربی از مجاهدت های بسیجیان

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین در پیامی با تبریک هفته بسیج آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر، سالروز گرامیداشت و پاسداشت مردان و زنانی است که صادقانه و خاضعانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای حفظ، حراست و قداست انقلاب اسلامی از گزند و آسیب دشمنان و بدخواهان، عاشقانه و مجدانه همت گمارده و بحمدالله توانستند امنیت این سرزمین را به درختی سترگ و مستحکم بدل نمایند.

رهبر عزیزمان فرمودند: فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت ، شجاعت ، غیرت ، استقلال و آزادگی است. بسیج به عنوان تفکری برگرفته از افکار و اندیشه های والا و راهگشای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که علاوه بر جانفشانی و ایثارگری در میدان دفاع و نبرد با متجاوزین، موجبات رشد، بالندگی و تعالی در عرصه های مهم علم و دانش، عمران و آبادانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را فراهم نموده به گونه ای که توسعه و پیشرفت و قرارگیری میهن اسلامی مان در زمره کشورهای برتر در منطقه و جهان مرهون و مدیون تلاش ها و ازخودگذشتگی های این عزیزان است.

تجربه محرومیت زدایی و کمک به دستیابی به توسعه ای مبتنی بر عدالت گویای کارآمدی و اثرگذاری نهاد ارزشمند بسیج در تقویت خدمات رسانی به مردم بوده و امید بر این است که این رهاورد موفق بتواند افق هایی جدید در راستای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بگشاید.

اینجانب ضمن قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش های یکایک بسیجیان میدان های جهاد و تلاش برخود فرض می دانم فرارسیدن روز بسیج، این شجره طیبه را به تمامی همکاران علی الخصوص برادران و خواهران بسیجی ام در سراسر آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن دارم که با رحمت و الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) بتوانیم همچنان در مسیر اعتلای اسلام، پیشرفت و صلابت ایران عزیز بسیجی وار گام برداریم. ان شاءالله

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha