چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
1

حوزه/آیت الله علی کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت دکتر جهان مهین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علی کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم با صدور پیامی، درگذشت دکتر جهان مهین را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

‌بسم الله الرحمن الرحیم

خبر ناگوار درگذشت دانشمند با فضیلت امین الاعلام و مروج الاحکام جناب آقای حاج شکر الله جهان مهین رحمة الله تعالی علیه موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.
ایشان عالمی فاضل بود که با کسب فیض از محضر بزرگان در جهرم ،قم و تهران ، علم و دانش ، اخلاق و آداب انسانی و کمالات معنوی را از آنان کسب نمود و سپس با بیان و قلم خود به فضائل انسانی خدمت کرد و میراث شیعی و فرهنگ اصیل و پرجاذبه دینی را رواج داد.
ارتباط و پیوند ایشان با مردم شهر و دانشجویان عزیز، پیوندی صمیمی و همراه با خیرخواهی بود و در راه نشر معارف دینی تلاش مجدانه می کرد.

دلدادگی اش به خاندان اهل بیت علیهم السلام و خدمات فرهنگی و اجتماعی به مردم شهر، در صفحات زندگی این دانشمند با اخلاص و خدابین محسوس و ملموس همگان است.

اینجانب فقدان ایشان را به همشهریان عزیز به ویژه به اهالی گرامی محله صحرا، خاندان، فرزندان محترم و همسر صبورشان و نیز فامیل شریف صحرائیان، تسلیت عرض می‌کنم و سلامت و سعادت و صبر برای بازماندگان عزیز و علو درجات و رحمت و مغفرت برای آن مرحوم از خداوند متعال خواهانم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
۳۰ ربیع الثانی ۱۴۴۴
علی کریمی جهرمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha