پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1056157
۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
بالصور/ أعضاء أمانة مؤتمر أمناء الرسل الدولي يلتقون متولي العتبة المعصومية المقدسة بمدينة قم

حوزه/ اندیشمندان و صاحبان مقالات علمی کنگره‌ امناءالرسل به منظور زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) و نیز آشنایی با علما، بزرگان، مراکز علمی و آموزشی حوزه علمیه کهن خراسان، عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، شرکت کنندگان در کنگره‌ امناءالرسل علاوه‌ برز یارت حرم امام رئوف علیه السلام با علما و شخصیت های علمی و اخلاقی و نیر مراکز حوزوی بازید به عمل آورده و پیرامون توسعه گفتمان حوزه‌ علمیه خراسان و نجف اشرف و دیگر حوزه ها و دانشگاه های اسلامی و دینی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

برپایه این گزارش جمعی از اساتید حوزه‌ و دانشگاهای عراق از مرکز بین‌الملل استان قدس رضوی بازدید و با نحوه تعامل بخش ارتباطات و بین‌الملل آستان قدس رضوی با مراکز علمی دنیا آشنا شدند.

در این نشست که نمایندگان اعتاب مقدس علوی، حسینی و کاظمین حضور داشتند، تجربیات بخش بین الملل حرم رضوی و نیز آثار و تألیفات فرهنگی و پژوهشی به زبان عربی تشریح شد.

مسئول بخش بین الملل حرم رضوی ضمن ضمن تقدیر از همکاری‌ها عتاب مقدس‌ در برگزاری کنگره امناءالرسل گفت: بخش بین‌الملل حرم رضوی آماده همکاری برای استمرار این اقدام علمی و فرهنگی و گفتمانی است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha