جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
البرز

جمعی از برادران و خواهران مبلّغ طرح‌ امین مدارس استان البرز با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، نشست صمیمی مبلغین طرح امین مدارس استان البرز صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، در سالن میلاد برگزار شد.

ابتدا حجت الاسلام محمودی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران چند تن از طلاب برادر و خواهر به ارائه دیدگاه ها و گزارشی از فعالیت های خود در مدارس پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: از شروع انقلاب اسلامی تا امروز بسیجیان در همه ی صحنه های و رخدادهای مهم کشور به صورت جهادی نقش آفرینی درخشانی داشته اند.

وی در ادامه با اشاره روند رو به رشد و قابل قبول حضور مبلغین در مدارس، ادامه داد: شما هادی هستید و نباید مسیر را گم کنید. مبلغین در مدارس نباید در کارهای اجرایی وارد شوند، چرا که با وظیفه تربیتی آنها منافات دارد .

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فتنه ها و آشوب های منافقین و نوکران غرب در کشور یاد آور شد: در روایتی نورانی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله می فرمایند : لا تَکرَهُوا الفِتنَةَ فی آخِرِ الزمانِ ؛ فإنّها تُبِیرُ المُنافِقینَ . در آخر الزمان فتنه ها را ناخوش نپندارید چرا که این فتنه ها نابود کننده ی منافقان است .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha