شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشنواره امر به معروف و نهی از منکر ویژه سبزپوشان سپاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب نسبت به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، راهبرد اصلی جهاد تبیین، امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر همزمان با هفته بسیج ویژه سبزپوشان و سربازان تیپ زرهی حضرت حجت(عج)، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج به دو شکل سازمانی و روحیه بسیجی در انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین و مؤثرین عواملی که می‌تواند انسان را به هدف خلقت برساند، به مقام عبادت و بندگی رسیدن است، بیان کرد: در آیه ۱۷ سوره اسراء آمده است که، پاک و منزه است خدایی که بنده‌اش را در یک شب، از مسجد الحرام به مسجد الاقصی، که گرداگردش را پربرکت ساخته‌ایم، برد، تا برخی از آیات خود را به او نشان دهیم چرا که او شنوا و بیناست.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سختی‌های رسیدن به جایگاه عبودیت و بندگی اشاره کرد و گفت: عبد به این معنا است که همه ظرفیت‌های عالم که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده را در مسیر الهی به کار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه یاد عالم آخرت و معاد از مهم‌ترین عوامل دستیابی انسان به مقام بندگی است، افزود: خوشا به حال کسانی که همواره یاد عالم آخرت را فراموش نمی‌کنند و می‌دانند باید روزی حساب پس دهند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه نافرمانی خداوند متعال تنها با فراموشی معاد اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: کسانی که از مسیر حق فاصله گرفتند، دچار عذاب شدید خواهند شد و دلیل این فاصله، فراموش کردن‌ روز معاد است.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، اظهار داشت: دشمنان از اولین روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به دنبال تجزیه این کشور بودند که ۱۷ هزار شهید و ترور مسئولان ارشد از جمله نقشه‌های دشمن بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب عادی نیست و علیرغم همه فشارها ۴۳ سال از عمر آن‌ می‌گذرد، گفت: آیا کسانی که در مراسم‌های مختلف از جمله ۱۳ آبان و دیگر مناسبت‌ها حضور پیدا می‌کنند مردم نیستند و تنها اغتشاشگران اخیر مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: دشمن سابقا جنگ سخت و نیمه سخت راه اندازی کرده بود و اکنون که در این عرصه شکست خورده، به سراغ جنگ نرم رفته است.

امام جمعه اهواز به تأکیدات رهبرمعظم انقلاب نسبت به جهاد تبیین اشاره کرد و یادآور شد: دشمن در جنگ شناختی و ادراکی، قوه شناخت و عقل انسان را دچار خطای محاسباتی می‌کند و لذا دیدیم که در اغتشاشات اخیر برای دیگر کشورها به نحوی تبلیغ می‌کردند که ایران اسلامی سقوط کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: بنا به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، راهبرد اصلی جهاد تبیین، امر به معروف و نهی از منکر است، در تشکیل حکومت اسلامی ۴ مأموریت اساسی اعم از اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha