دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه‌ای سطحی نگر باشد، رسانه ها می توانند به راحتی افکار عمومی آن را مدیریت و تحت سیطره خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در گردهمایی دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان سنندج اظهار داشت: باید دانشجو از سطحی نگری دوری کند؛ جامعه ما دچار سطحی نگری زیادی شده است..

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه ای سطحی نگر باشد، رسانه ها می توانند به راحتی افکار عمومی آن را مدیریت و تحت سیطره خود داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: یکی از ویژگی های هر دانشجو عمق نگری به مسائل روز است و باید هر مسئله ای را مورد تأمل و کنکاش قرار دهد و هر آنچه را که می بیند و می شنود را به خوبی استنتاج کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز جامعه انسانی در بحث احساسات کمرنگ شده است، لذا باید همواره در رفتار خود منطق داشته باشیم به ویژه دانشجویان به این مهم توجه کنند لذا بایسته است که سواد رسانه ای دانشجویان ارتقاء پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآورد شد: از سوی دیگر دانشجو امروز تنها موظف نیست که خوب درس بخواند، بلکه در کنار تحصیل دشمن شناسی را هم فرا بگیرد تا بهتر بتواند به کشور خود خدمت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha