جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین روزبه،‌ معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

 حوزه / اختتامیه دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری مقدماتی در جامعه المصطفی العالمیه مشهد با تقدیر از برگزیدگان برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حسین روزبه،‌ معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عصر امروز در مراسم اختتامیه دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری مقدماتی در جامعه المصطفی العالمیه مشهد بابیان اینکه درگذشته تلاش دشمن تسخیر سرزمین‌های اسلامی بوده است، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام تلاش می‌کنند افکار مردم را تسخیر کنند و آن را به اسارت خود دربیاورند، امروز فضای مجازی میز مبارزه دشمن با ما است.

وی ادامه داد: مدارس عصری جمهوری اسلامی هدف بزرگی را دنبال می‌کنند و با حضور مدیران و معلمان نخبه و تعلیم و تربیت دانش آموزان می‌خواهند در تمدن نوین اسلامی نقش داشته باشند.

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی روبه‌جلو است و تمدن نوین اسلامی با تکیه‌بر ارزش‌ها و اهداف این نهضت در جهان تحقق پیدا می‌کند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان بابیان اینکه یکی از ویژگی‌های حضرت زینب (س) خردورزی بود، اظهار کرد: حضرت زینب (س) با شجاعت و علمی که داشتند اهداف امام حسین (ع) را بعد از عاشورا ادامه دادند با رفتار و مدیریتی که این بانو از خود نشان دادند با سخنرانی خود دشمن را تحقیر کردند.

وی در ادامه به برگزاری دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری اشاره کرد و بیان داشت: ۱۴۰ نفر از طلاب از ۸ کشور در این دوره شرکت کردند و ازجمله شرح وظایف مدیر یک مدرسه، مدیریت عالی، هدایت تحصیلی آشنا شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالح با اشاره به اینکه در تبلیغ بین‌الملل به سراغ نوجوانان بروید اظهار داشت: طلابی در این دوره شرکت کردند سفیران انقلاب اسلامی و نسل نو هستند به‌هیچ‌وجه رسالتی را که شروع کرده‌اید قطع نکنید.

در پایان این مراسم سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این دوره آموزشی از آمادگی همکاری آموزش و پرورش با جامعه المصطفی العالمیه خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha