پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موحدی

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه حضور روحانیون در مدارس به ویژه در شرایط کنونی بسیار مهم است، گفت: حضور روحانیون در مدارس، هدیه‌ای به دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، امروز در نشست با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با بیان اینکه حضور طلاب و روحانیون در مدارس آموزش و پرورش یک ضرورت است، اظهار داشت: حضور روحانیت در مدارس اعتقاد قلبی است و نباید به این کار به عنوان یک کار تشکیلاتی نگاه نکرد، حتی اگر تفاهم نامه‌ای بین حوزه و آموزش و پرورش وجود نداشت نیز این حضور در مدارس می‌بایست انجام می‌شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه حضور روحانیون در مدارس به ویژه در شرایط کنونی بسیار مهم است، گفت: حضور روحانیون در مدارس، هدیه‌ای به دانش آموزان است.

وی با اشاره به آماری از فعالیت طلاب و روحانیون در مدارس استان بوشهر، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۵۰ نفر از روحانیون طبق ماده ۲۸ در مدارس آموزش و پرورش استخدام شده‌اند.

موحدی با بیان اینکه ۵۰ طلبه سرباز در مدارس فعالیت می‌کنند، گفت: در مجموع حدود ۷۰۰ نفر از طلاب و روحانیون اعم از خواهر و برادر در مدارس استان مشغول به فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اولیا IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام علیکم مسئلین محترم کشور مدام می گویند تربیت محصلان در مدارس خیلی حیاتی هست. عزیزان الان در اکثر مدارس شهر میاته)آذربایجان شرقی( با وجود صدها دانش آموز ( بدون معاون پرورشی و مربی پرورشی هستند. مسئولین مربوطه نیز نبود نیرو را علتش ذکر می کنند این همه طلبه و روحانی فعال و کاری وجود دارد جرا هز آنها جذب نمی کنند . خیلی مهم هست عزیزان دطفا رسبدکی عاجلی از مرکز محبت نمایید.