شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش استان گفت: امسال تعداد ۴۵۰ نفر طلاب و روحانیون اعم خواهران و برادران در مدارس آموزش و پرورش به عنوان مبلغان امین مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در نشست با معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، اظهار داشت: کارهای خوبی در سطح حوزه‌های علمیه صورت گرفته که نشان می‌دهد یکی از عوامل آن فعالیت معاونت تبلیغ است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش استان، گفت: امسال تعداد ۴۵۰ نفر از طلاب و روحانیون اعم خواهران و برادران در مدارس آموزش و پرورش به عنوان مبلغان امین مشغول هستند.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۹ تاکنون و بعد از تأسیس مدیریت حوزه علمیه استان، ارتباط خوبی بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در استان برقرار است، یادآور شد: هیچگونه مشکلی طی این مدت وجود نداشته و ارتباط خوبی بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش وجود دارد و همین مساله یکی از برکات کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تعداد طلاب حوزه علمیه استان را حدود ۷۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: هشت مدرسه علمیه در سطح استان فعال است که از این بین دو مدرسه کوتاه مدت و ۶ مدرسه بلند مدت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha