جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: بیگانه پذیری، هویت ستیزی و دوری از آرمان‌خواهی بزرگترین آفات جامعه دانشجویی است.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای عزیز این روز، اظهار داشت: شانزدهم آذر در سپهر سیاسی ایران یادآور نقش آفرینی بی‌بدیل دانشجویان انقلابی در مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تأکید کرد: این روز یادآور عدالتخواهی این قشر فرهیخته جامعه ایرانی، یعنی دانشجویان در مواجهه با نظام سلطه جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار است.

وی خاطرنشان کرد: رشد علمی کشور، افزایش قدرت تولید، توسعه فناوری و تربیت کادر اجرایی کشور مرهون تلاش جامعه دانشگاهی است.

حجت الاسلام سادات یادآور شد: همین میزان جایگاه، اهمیت و تأثیرگذاری قشر دانشجو بر جامعه سبب شده تا در معرض آزمون و خطا و هجمه جریانات انحرافی و مطمع دشمنان قرار گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: اگر جامعه دانشگاهی در کنار بصیرت ایمانی و ارتقای امور اخلاقی، تلاش همه جانبه‌ای را در مسیر کسب دانش و تولید علم با روحیه انقلابی و جهادی درآمیزد، قطعاً کشور اسلامی ما به اوج قله‌های ترقی و توسعه دست خواهد یافت.

این استاد حوزه بیان کرد: دانشجویان در مقاطع مختلف راه نفوذ را برای ضربه زدن به انقلاب سد نموده و در مقاطع حساسی همچون پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و جهاد علمی، همواره یاور نظام اسلامی بوده‌اند و انتظار جامعه ایرانی از دانشگاه آن است که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور یعنی علم و تحقیق و آرمان‌گرایی باشند و راه را بر مسیر عناصر نفوذی و اخلالگران اقتصادی و دزدان بیت‌المال سد نموده و با روشنگری و مطالبه‌گری حل مشکلات را از مسئولین مطالبه نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: بیگانه پذیری، هویت ستیزی و دوری از آرمان‌گرایی بزرگترین آفات جامعه دانشجویی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha