جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1057828
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

روز دانشجو، روز تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی است.

روز فکرهای خلاق و اندیشه‌های نویی است که آینده‌ای پاک از جهل و عقب‌ ماندگی را برای ایران اسلامی نوید می‌دهد.

روز دانشجو بهانه‌ای است برای گرامیداشت مقام شامخ شهید و شهادت، شهیدانی از مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی گرفته که راه آزادی و استقلال طلبی را در نظام استبدادی و دیکتاتوری پهلوی خائن فریاد زدند، تا شهید حسین علم الهدی و همرزمانش که در جبهه‌های نور علیه ظلمت به مقام رفیع شهادت نائل شدند و خون پاکشان در رگ‌های جوانان جاری شد، تا اندیشه و تفکر پویای دانشجویان این مرز و بوم، ترس و وحشت بر اندام دشمنان بیندازد و توطئه‌های مختلف آنها برای به چالش کشیدن هویت جوانان و دانشجویان محکوم به شکست باشد.

روز دانشجو، روز ارج نهادن به جوانان مومن، انقلابی، فعال و پویا در مسیر کسب علم و مهارت است، که با جهاد علمی و حضور پر شور خود در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با قوّت گام بر می‌دارند.

بدون شک، افقی روشن و آینده‌ای تضمین شده با نقش‌آفرینی شایسته دانشجویان آگاه، تحول‌خواه و جسور در جامعه، در حوزه‌های گوناگون امکان‌پذیراست.

دانشجویان ما در این شرایط حساس بعنوان چشم بیدار جامعه، ضمن حفظ سنگر علم و دانش بعنوان سفیران آگاهی بخشی در جامعه توانسته‌اند، با بصیرت و هوشیاری توطئه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنند و نقش موثر خود را بعنوان سربازی شجاع در عرصه علمی و پژوهشی ایفا کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به تمامی دانشگاهیان و دانشجویان لرستانی و کشور عزیزمان، تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده، بتوانیم در سایه همدلی و تعامل، با حفظ فضای توأم با نشاط و پویایی، مقتدرانه در مسیر تحقق گام دوم انقلاب گام برداریم.

سید احمدرضا شاهرخی
( ۱۶ آذر ۱۴۰۱ )

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha