شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بست نشینی و تحصن بانوان عفیفه در بقاع متبرکه

حوزه/ یکی از بانوان عفیفه متحصن در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه تنگه احد جنگ نرم ولنگاری و تکشف و برهنگی زنان است، گفت: عمده ترین سلاح در یک جنگ شناختی تبیین مختصات صحنه جنگ است.

خبرگزاری حوزه - تهران/ خانم فروغ الزمان تجلی تهرانی معروف به حاجیه تجلی از دانشجویان مبارز دوران انقلاب و بانوان عفیفه متحصن در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) با خبرگزاری حوزه است به تبیین چرایی تحصن بانوان عفیفه در دفاع از حریم خانواده در تهران و برخی دیگر از شهرها پرداخته است.

چرا و برای چه به بست نشینی در بقاع متبرکه نشسته اید؟

رهبر معظم انقلاب در ۹۵.۱۰.۱۹ در دیدار با مردم قم حیا، عفاف و ایمان و مبانی دینی و اعتقاد راسخ به حاکمیت دین را از عوامل اقتدار ملی معرفی نمودند دقیقا جایی که هم اکنون دشمن در یک جنگ شناختی آنرا مورد تهاجم قرار داده است. تنگه احد این جنگ نرم، ولنگاری و تکشف و برهنگی زنان است و اگر بتواند آنرا بطور کامل فتح کند یقینا اقتدار ملی کشور به باد خواهد رفت. پیاده نظام دشمن در این جنگ نرم، عمدتا زنان هستند زنان فریب خورده، ولنگار و ...، لذا می طلبد که بانوان عفیفه وارد این معرکه شده و مختصات صحنه را به نفع جامعه اسلامی و داشتن زیست عفیفانه تغییر دهند و در این شرایط جمعی از بانوان کشور با شیوه بست نشینی با سه شعار «بیعت با رهبری» و «برائت از معاندین نظام» و «حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی» در راستای کمک و هم افزایی با تصمیم سازان نظام وارد مقابله با دشمن شدند، زیرا عمده ترین سلاح در یک جنگ شناختی تبیین مختصات صحنه جنگ است و چه جایی بهتر از بقاع متبرکه که محل دریافت فیوضات و مدد الهی است.

تحلیل شما از وقایع اخیر چیست؟

یک برنامه مهندسی شده توسط استکبار جهانی، آمریکای چپاول گر و ایادی آن که در راسش کشورهای اروپائی و صهیونیسم جنایتکار هستند. سوال شما در یک جمله خلاصه می شود و آن اینکه حاکمیت دین در ایران عزیز در تضاد با منافع استکبار جهانی است.

آمریکا در مبارزه با حاکمیت دینی در کشور چه خاک ریزهایی را با این اغتشاشات می خواهد فتح کند؟

انقلاب اسلامی ایران دست آمریکا را از غارت و چپاول ۵۰ ساله ثروت های ایران عزیز کوتاه کرده علاوه بر آن انقلاب اسلامی ایران فرهنگ استکبار ستیزی را به جهان صادر و تا قلب حیاط خلوت آمریکا یعنی آمریکای لاتین پیش برده است و از همه مهمتر اینکه انقلاب اسلامی ایران امنیتی را که برای چاپیدن ثروت های کشورهای منطقه آماده و مهیا بود از دست داده است طبیعی است که خیلی باید عصبانی باشد از همه اینها گذشته قدرت بالای بازدارندگی نظامی که در کشور و جبهه مقاومت در منطقه ایجاد شده و به تبع آن خروج آمریکا از منطقه که به شمارش معکوس افتاده است همه اینها اسباب نگرانی و عصبانیت و انتقام جویی آمریکا را فراهم ساخته است لذا آمریکا از تمام ظرفیت و قدرت خود استفاده می کند تا این ناامنی که انقلاب اسلامی ایران برایش فراهم ساخته است را در هم شکند یا آنرا به حد اقل برساند لذا بزرگترین مانع آمریکا که دین و دین داری در کشور است را مورد هجمه قرار داده است و تلاش می کند تا خاکریزهای دینداری را یکی یکی در کشور فتح کند .

به نظر شما مهمترین خاکریزی که در اولویت اول برای آمریکا محسوب می شود، چیست؟

آمریکا از مقابله نظامی با ایران مأیوس شده و در مقابل سرعت رشد صنعت دفاعی کشور سخت مضطرب و آشفته است لذا مقابله با ایران را بیشتر به میدان جنگ شناختی کشانده آن هم با ظرفیت بالایی که فضای مجازی برای این نوع جنگ به وجود آورده است و متاسفانه فعلا عمده انحصار زیر ساخت این ظرفیت در دست آمریکاست و دولت های قبلی هم به این عقب افتادگی کمک های بسیاری کردند، گرچه در حوزه فضای مجازی جنگ نامتقارن است و آمریکا دست برتر را دارد اما در سایر حوزه ها دستش خالی و جنگ به نفع ایران نامتقارن است لذا دشمن از طریق فضای مجازی عفاف و پاکدامنی و نجابت خانواده و جوانان را هدف قرار داده است. خاکریزی که اگر فتح شود خاکریزهای دیگر قدرت تاب آوری خود را در مقابل دشمن از دست خواهند داد.

ساحت و حوزه ای که کشور عزیزمان دست برتر را در مقابله با دشمن دارد کدام است؟

ایمان به خدا و توکل بر او و امید به وعده های الهی چیزی که آمریکا دستش تهی از آن است از این رو باید با جهاد تبیین با گزاره های غلطی را که جریان نفوذ وابسته به استکبار جهانی که همان جریان لیبرال در کشور است مقابله کرد تا تصمیم سازان نظام مقهور و مرعوب آن گزاره ها نشوند و امت را در مسلخ لیبرالیسم ذبح نکنند .

مثلا کدام گزاره ها؟

گزاره هایی که اجرای احکام و حدود الهی را به تأخیر می اندازد و هر روز برای به تاخیر انداختن آنها بهانه ای می تراشد. چهل سال است که به دلائل واهی حذف ربا از سیستم بانکی به تاخیر افتاده است و یا سال هاست که قوانین لازم الاجرای عفاف و حجاب به بهانه تقدم کار فرهنگی بر حفظ رعایت موازین شرعی در جامعه و ملأ عام معطل مانده است و از این قبیل.

برای دشمن کدام بخش از باورهای دینی اهمیت بیشتری دارد و آن را نشانه گرفته است؟

حیا و عفاف و نجابت و پاکدامنی زنان و دریک کلمه خانواده که محورش مادر است.

چرا زن؟ چرا خانواده و چرا مادر؟

چون همه قرارگاه های مقابله با دشمن تربیت یافتگان یک دانشگاه یعنی زن هستند این مادرانند که شخصیت روحی و روانی، و ایمان اعتقادات را به فرزندانشان منتقل می کنند پس اگر دشمن بتواند آنرا بنفع خود مهندسی و مصادره کند بدون شک و بدون شلیک حتی یک گلوله می تواند صحنه جنگ را بنفع خود مغلوبه کند پس هدف دشمن حمله به کانون خانواده است و کانون خانواده زن است

روحیات زنان جهات مختلفه ای دارد کدام وجه برای دشمن اهمیت بیشتری دارد؟

حیا؛ زیرا حیا رأس ایمان است، حیا بزرگترین قدرت بازدارندگی را در ارتکاب به حرام در انسان ایجاد می کند. دشمن از طریق در معرض دید گذاشتن صحنه های مستهجن به مرکز حیا در انسان هجمه وارد می کند تا رذائل را در انسان به فعلیت برسد و بتواند افکار او را مهندسی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha