شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عابدی موقت گناوه

حوزه / امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه دشمن در حال تلاش برای ایجاد دوقطبی در کشور است، گفت: دشمن فهمیده که در این دهه جوانان ایران اسلامی با تکیه بر علم و دانش بومی در حال تسخیر سکوهای بین المللی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی عابدی امام‌جمعه موقت گناوه، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه جذب حداکثری همچنان اصلی‌ترین سیاست اجتماعی رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: بر اساس رهنمودهای رهبری همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، جذب حداکثری از اصلی‌ترین سیاسیت‌های آنان محسوب می‌شود تا این اختلاف سلایق سیاسی کمتر شود.

امام‌جمعه موقت گناوه به اغتشاشات اخیر در برخی از مناطق کشور، اشاره کرد و افزود: در حوادث پیش آمده، هر گونه دوقطبی و خط کشی به خصوص نسبت به قشر جوان یک خطای راهبردی است و همه ما ملت ایران اسلامی هستیم.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه دشمن در حال تلاش برای ایجاد دو قطبی در کشور است، گفت: دشمن فهمیده که در این دهه، جوانان ایران اسلامی با تکیه بر علم و دانش بومی در حال تسخیر سکوهای بین‌المللی هستند.

وی با اشاره به هفته پژوهش و با بیان اینکه استعداد علم و تحقیق در ملت ایران از متوسط جهانی بالاتر است، یادآور شد: همچنان که تمامی کمیته‌های علمی بین المللی به آن اذعان دارند، ملت ایران یک ملت باهوش هستند.

امام جمعه موقت گناوه با بیان اینکه نزدیک به دو دهه که رستاخیز علمی در کشور آغاز شده است، گفت: با سرعتی که برای ناظران جهانی غافلگیر کننده بود، ملت ایران ۱۱ برابر شتاب رشد متوسط علم در جهان، پله‌های علمی را طی کرده‌اند.

وی بیان کرد: دستاوردهای دانش و فناوری کشور ما را در این مدت که به رتبه شانزدهم در میان بیش از ۲۰۰ کشور جهان رسانیده نیز مایه شگفتی ناظران بین المللی شده است.

امام جمعه موقت گناوه اظهار داشت: همه این پیشرفت و دستاوردها در شرایطی که کشور یا در تحریم مالی و یا دچار تحریم علمی بوده، به همت جوانان و دانشمندان کشور اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قطبین علی الدوام IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    کی دو قطبی نبوده؟ قابیل جوان، برادرش هابیل جوان را کشت، چون جوان است نباید مورد مجازات و‌ تنبیه قرار گیرد؟! ارزشهای دینی مثل حجاب بایستی با استحکام کامل، و جدی پی گرفت. البته سطح فریب فریب خوردگان متفاوت هست، و طبعا واکنش هم. اما وقتی به محاربه رسید جای نرمی و شوخی با امنیت عمومی و مردم نیست، و نه جوانی و نه چیز دیگر مجوز نمی شود.