یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب و روحانیون شهرستان کازرون

حوزه/ طلاب و روحانیون شهرستان کازرون اجتماع میثاق با ولایت تشکیل دادند ، طلاب و روحانیون و مدارس علمیه برادران و خواهران این شهرستان در محل حوزه علمیه کازرون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، طلاب و روحانیون مدارس علمیه برادران و خواهران شهرستان کازرون در محل حوزه علمیه صالحیه این شهر اجتماع میثاق با ولایت تشکیل داده و اقدامات اغتشاشگران و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی در کشور را محکوم کردند.

در این اجتماع که با حضور حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه کازرون، جمعی از اساتید حوزه، روحانیون و طلاب برگزار شد، حجت الاسلام حسین بنیادی، نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام بنیادی در این اجتماع با اشاره به حرکت های اخیر دشمنان گفت: امروز هدف دشمن با این حرکت ها، نشان دادن چهره ای از هم پاشیده از ایران ضعیف و ایجاد تقابل میان مردم و دو قطبی‌سازی جامعه است.

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار پایان دادن به مماشات در برخورد با اغتشاشات شد و گفت: اغتشاشات ضربه به حیثیت نظام وارد می کند و نظم عمومی جامعه را مختل کرده است. قانون باید برخوردی جدی و فارغ از مماشات با اغتشاشگران داشته باشد.

گفتنی است در این تجمع از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون و فرمانده انتظامی شهرستان برای ایجاد آرامش و امنیت در این شهرستان و ایستادگی در مقابل حرکت های دشمنان، با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha