شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسلم مخفی

فرماندار همدان از برگزاری ملاقات‌های مردمی خود بصورت هفتگی در مساجد سطح شهر همدان خبر داد و گفت: مساجد دارای کارکردها و ظرفیت‌های قابل توجهی هستند باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی سرپرست فرمانداری همدان امشب با حضور در مسجد خاتم الانبیا، با معتمدین و ائمه جماعت تعدادی از مساجد منطقه به گفت‌وگو پرداخت.

سرپرست فرمانداری همدان از برگزاری ملاقات‌های مردمی خود بصورت هفتگی در مساجد سطح شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: مساجد دارای کارکردها و ظرفیت‌های قابل توجهی هستند که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه معتقدیم مسجد باید محور تحولات و هر گونه اقدام در محلات باشد، گفت: حل مسایل اعتقادی، مالی و سایر مشکلات مردم در محلات باید با محوریت مساجد انجام شود و به تعبیر دیگر مسجد در تراز اسلامی باید مأمن و ملجأ همه اهالی محله باشد.

مخفی، خواستار فراهم شدن شرایط حضور جوانان و نسل جدید در مسجد شد و خاطرنشان کرد: تلاش کنیم حضور جوانان و مادران به عنوان تربیت کنندگان نسل آینده در مسجد افزایش یابد و اجازه ایجاد فاصله در این بین را ندهیم.

در ادامه این جلسه نیز هر یک از ائمه جماعت حاضر در جلسه به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند و پیگیر مشکلات اهالی مناطق مختلف شهر همدان شدند.

مسجد را به محل ارائه خدمت به مردم تبدیل کنیم / برگزاری ملاقات مردمی فرماندار همدان در مساجد

مسجد را به محل ارائه خدمت به مردم تبدیل کنیم / برگزاری ملاقات مردمی فرماندار همدان در مساجد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha