دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ استقبال بوشهری ها از پیکر مطهر 3 شهید گمنام

حوزه/ پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور مردم و مسئولان در شهرستان گناوه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس امروز با حضور مردم و مسئولان در شهرستان گناوه تشییع شد.

محمد تقی صفری در آیین معنوی استقبال از شهید گمنام در گناوه با ابراز افتخار از حضور پیکر مطهر شهیدگمنام در این شهر، اظهار داشت: امنیت و آسایش ملت ایران و افتخارات در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهدای والامقام است.

فرماندار گناوه با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه‌ آرمان‌های انقلاب فدا کردند، افزود: با فدا کردن جان خود در راه آرمان های انقلاب، توانستند آزادی، شرافت و امنیت امروز را برای ما به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی از جمله شهیدان گمنام هستند، گفت: لازم است که برای حفظ اقتدار و امنیت کشور راه این عزیزان را ادامه دهیم و ملت غیور و نستوه ایران همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد و در این برهه که دشمن جنگ اقتصادی و ترکیبی راه انداخته، با تداوم راه شهدا و تبعیت پذیری از ولاایت فقیه محکم و استوار ایستاده است.

برنامه استقبال از پیکر پاک این شهید از گلزار شهدای گناوه در میان استقبال پرشور مسئولان و مردم با اجرای چندین برنامه برگزار شد.

پیکر پاک این میهمان خوشنام توسط گروه تشریفات پایگاه دریابانی گناوه با احترام استقبال و در میدان شهدای این شهر تشییع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha