دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجۃ الاسلام رضا خدری

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: تحکیم خانواده در مقابل انحرافات تمدن غربی از ضروریات امروز جامعه ماست.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با تاکید بر تقویت بنیان خانواده اظهار کرد: تحکیم خانواده در مقابل انحرافات تمدن غربی از ضروریات امروز جامعه ماست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در مورد خانواده دو جریان در جهان وجود دارد، افزود: یکی جریان«خانواده‌گرا» و دیگری جریان «خانواده‌ستیز».

وی اظهار کرد: جبهه انبیاء و پیروان آنها همیشه خانواده گرا بوده‌اند و تحکیم خانواده همواره در اولویت کار پیامبران و امامان بوده است، در مقابل، جبهه شیطان و جنود شیطان و قدرت‌های طاغوتی و استکباری دنیا، همیشه در مقابل جبهه انبیاء و همواره به دنبال انحطاط و از هم پاشیدن کانون خانواده بوده‌اند.

حجت الاسلام خدری ابراز کرد: جبهه کفر و تمدن امروز غرب تلاش می‌کند تا انسان را و زن و مرد را به ابتذال بکشاند و روابط ناسالم و بیرون از خانواده و بیرون از چارچوب ازدواج شکل بگیرد و حتی امروز به طرز شرم‌آوری تلاش می‌کنند تا همجنس گرایی را ترویج بدهند و جایگزین خانواده گرایی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تصریح کرد: باید برای تحکیم خانواده بر اساس الگوی الهی تلاش کنیم. در الگوی اهلبیت، خانواده کانون عاطفه و مهر و محبت و سکون و آرامش است. حضرت علی علیه‌السلام در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها می‌فرماید: «هنگامی که به فاطمه نگاه می‌کردم، غم‌ها و اندوه‌ها از من برطرف می‌شد»؛ خانواده باید این چنین باشد تا بتواند باعث تعالی افراد و پیشرفت همه جانبه جامعه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha