سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
فرماندار تنگستان

حوزه/ فرماندار تنگستان با بیان اینکه با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی خوشبختانه استقبال خوبی از شهید در سطح روستاها انجام شده ، گفت: در مرکز شهرستان نیز شهروندان اهرم با حضور گرم خود در مراسم معنوی، دین خود به شهید خوشنام را ادا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام از روز شنبه در بخش دلوار شروع شده است، اظهار داشت: مراسم ویژه‌ای در خور شأن ایت شهید والا مقام در کل شهرستان در طول این چند روز برنامه ریزی شده است.

فرماندار تنگستان افزود: این برنامه ها به گونه‌ای است که اکثر روستاها و شهرها از فیض حضور این شهید بهره مند شده و زمان و مکان شروع برنامه‌های آتی نیز به اطلاع عموم خواهد می‌رسد.

وی با بیان اینکه با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی خوشبختانه استقبال خوبی از شهید در سطح روستاها انجام شده، ادامه داد: در مرکز شهرستان نیز شهروندان اهرم با حضور گرم خود در مراسم معنوی، دین خود به شهید خوشنام را ادا کردند.

لطفی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان تنگستان و استان بوشهر برای شرکت در مراسم معنوی ویژه شهید گمنام گفت: بعد از اتمام مراسم استقبال در بخش مرکزی شهرستان تنگستان، از روز شنبه، مراسم ویژه استقبال از این سردار سرافراز در بخش دلوار آغاز و ششم دیماه مراسم ویژه تشییع سردار شهید گمنام رأس ساعت ۱۴ از شهر دلوار تا جایگاه ابدیش محل زندگی مادر شهید جاویدالاثر محمد عامرنژاد در بندر عامری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha