دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه مدیر حوزه علمیه یزد با امام جمعه مهریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از ابزارهای مختلف علی الخصوص رسانه، به دنبال تخریب و تضعیف حوزه‌های علمیه و چهره روحانیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد با حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز امروز دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شمس ضمن تشکر از تعامل و همکاری حجت الاسلام محی الدینی، پیرامون مسائل مربوط به مدرسه علمیه امام صادق(ع) مهریز به گفت‌وگو پرداخت و با اشاره به نزدیک شدن ایام پذیرش و جذب حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: نهادهای حوزوی باید همه ظرفیت‌های خود برای تبلیغ و نشان دادن جاذبه‌ها و نیز مفاخر حوزه‌های علمیه را به کار گیرند تا افراد حائز شرایط تحصیل در حوزه با شناخت صحیح حوزه بتوانند راه خود را به درستی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب با استفاده از ابزارهای مختلف علی الخصوص رسانه، به دنبال تخریب و تضعیف حوزه‌های علمیه و چهره روحانیت هستند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد یادآور شد: به گواه تاریخ، روحانیت در همه عرصه‌های مبارزه با استکبار جهانی، پیشتاز بوده و امروز نیز به وضوح می‌بینیم که دشمنان اسلام همه نیرو و توان خود را بسیج کرده‌اند تا دیگر از حوزه‌های علمیه روحانی عالم، آگاه و مبارز ظهور نکند، که البته این مطلب یک خیال خام و محکوم به شکست است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس خاطر نشان کرد: حوزه علمیه یزد دارای مؤسسات تخصصی بسیاری از جمله تفسیر، حقوق و قضای اسلامی، مشاوره و کلام بوده و با فراهم شدن شرایط لازم، برگزاری رشته تخصصی تفسیر را می‌توان در مدرسه علمیه مهریز راه اندازی کرد.

انتهای پیام/

دشمن با تمام توان به دنبال تخریب و تضعیف حوزه‌های علمیه است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha