جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست

حوزه/ وبینار تخصصی با موضوع «زن در کتب مقدّس ما» به زبان انگلیسی با حضور بانوان فرهیخته از ادیان سه گانه مسیحیت،یهودیت و اسلام برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، وبینار تخصصی با موضوع «زن در کتب مقدّس ما» به زبان انگلیسی در سه بخش مسیحیت، اسلام و یهودیت در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۳ از سوی مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه برگزار می‌شود.

در بخش مسیحیت، خانم دکتر هایدی هادسل (رئیس سابق مرکز دینی هارتفورد آمریکا) دارای مدرک لیسانس از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، کارشناسی ارشد از مدرسه الهیات اتحادیه در دانشگاه کلمبیا و دکترا از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و همچنین پسا دکترا در دانشکده مطالعات پیشرفته در علوم اجتماعی پاریس به ارائه مطالب خود می‌پردازد.

در بخش اسلام خانم دکتر هانیه ترکیان، مدرّس اسلامی و تحلیلگر ژئوپلیتیک ، دارای مدرک فوق لیسانس از جامعة المصطفی العالمیه و دکترا از جامعة الزهرا(س)،و نویسنده کتاب مطالعه تطبیقی در مورد حضرت مریم(س) مطالب خود را ارائه می‌دهد.

همچنین در بخش یهودیت، خانم روث اس سون، خاخام، معلّم و نویسنده، فارغ‌التحصیل دانشگاه ییل در آمریکا به ارائه مباحث مرتبط می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام به آدرس https://hikmat-ins.com/events/ مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha