جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
photo_2022-12-28_08-54-13.jpg

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل گفت: امسال ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس به استان اردبیل اختصاص داده شد که پیکر مطهر یکی از شهدای عزیز در محوطه ساختمان مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل به خاک سپرده شد.

خانم افسانه جهانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار کرد: شهدا به‌عنوان ذخایر الهی، نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند. ملت ایران همیشه به دشمنان نشان داده‌اند که اعتقادات و صیانت از دین خط قرمز آنها بود و تا پای جان از اسلام دفاع خواهند کرد.

وی افزود: فرق ما با دشمنان در این است که جوانان غیور و متعصب ایرانی شهادت را پیروزی و کمال خود می‌دانند اما کشورهای غربی و خودباختگان فرهنگ غرب به محض اینکه جانشان به خطر می‌افتد از خواسته‌ها و اهداف پوچشان کناره‌گیری کرده و در نهایت به بن‌بست فکری و اعتقادی می‌رسند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با بیان اینکه امروزه دشمن با بهره‌گیری از حربه‌های گوناگون به‌خصوص استفاده ابزاری از زنان در صدد نفوذ به همدلی و همبستگی ملت شریف ایران و ایجاد تفرقه در کشور است، تصریح کرد: این دروغ‌پردازان بر این باورند که با چند توطئه واهی توانایی به چالش‌کشیدن کشور و به تبع آن تحت‌الشعاع قراردادن آرمان‌های انقلاب را خواهند داشت، غافل از اینکه محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در فطرت شیعیان بوده و این جنگ شناختی دشمن به‌طور قطع بلای جان خودشان خواهد شد.

جهانی بیان کرد: به فضل الهی امسال ۱۰ شهید گمنام تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس به استان اردبیل اختصاص داده بودند و حوزه علمیه خواهران اردبیل میزبان یکی از این شهدای عزیز بود که همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم در محوطه این مجموعه دینی به خاک سپرده شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز آرزوی قبولی عزاداری‌های همه سوگواران حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها، از بانوان طلبه اردبیلی که در برگزاری مراسم ایام فاطمیه سلام‌الله‌علیها، حضور در مراسم استقبال از ۱۰ شهید گمنام، مراسم شبی با شهداء، آیین تشییع و خاکسپاری و برنامه شام غریبان شهید گمنام همکاری و مشارکت داشتند قدردانی کرد.

۱۰ شهید گمنام مهمان اردبیلی‌ها / یک شهید در حوزه علمیه خواهران آرام گرفت

۱۰ شهید گمنام مهمان اردبیلی‌ها / یک شهید در حوزه علمیه خواهران آرام گرفت

۱۰ شهید گمنام مهمان اردبیلی‌ها / یک شهید در حوزه علمیه خواهران آرام گرفت

۱۰ شهید گمنام مهمان اردبیلی‌ها / یک شهید در حوزه علمیه خواهران آرام گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha